Intimitat

Un relat de: sucdetaronja

Tots havien marxat de casa i va preferir quedar-se sola i aprofiar per tenir temps per a ella mateixa, que d'això no anava sobrada. Així que quan va acabar de dinar es va tancar per començar.
Mai no podia fer-ho tranquil·lament, les bessones sempre estaven per mig i els pares encara que anaven a la seua eren un pessats. Sempre ho feia depresa i quan ho feia, a més tenia que fer molt de teatre perquè la deixaren estar. Tenia una mica de por que la pogueren pillar.
Llavors va seure en terra i va començar a acaronar-se sencera en aquell racó. Primer les cames, les cuixes, el cul, la panxa...
En un moment, els seus dits recorrien els seus llavis lentament i començaven a endinsar-se en si mateixa. Un cop rere altre, els dits es menejaven allà dins i cada cop tot sortia més depresa. Quan va aconseguir el que volia i va estar satisfeta, es va torcar i s'alçà. Tenia algunes llàgrimes als ulls. S'eixugà la cara i es va rentar les dents. Va sortir alleugerida… I millor que en tot el dia. Ella… és bulímica.

Comentaris

  • diesi | 01-03-2007 | Valoració: 10

    Crec que has sabut portar a la perfecció l'efecte que volies donar, ens has enganyat a tots :P Tu també m'encantes jeje

    1 petó!

    b#NaT#b

  • No esque jo sigui una mal pensa..[Ofensiu]
    Fada vermella | 27-02-2007

    ostres, m'ha impresionat el final.. fins l'ultima frase ho hagues clasificat com a relat erotic.. i al final "paaam" puff no s'imagina..
    Esta molt be.

  • En cap...[Ofensiu]
    Roget | 26-02-2007 | Valoració: 10

    En cap moment m'hagués imaginat el final...
    Es molt dur coneixer algú amb aquests problemes i que tot i intentar ajudar-lo, no vullga...
    Molt bo!

  • Bolet | 25-02-2007 | Valoració: 10

    uff és una merda haver de viure això. esperem que li serveixi a algú aquest relat. Molt bon tema, com sempre ets la millor escrivint relats.

Valoració mitja: 10