Instant de matinada

Un relat de: Xantalam

Arraulida
en l'empremta
teva
entre els llençols
trobada
com niu d'ocell deshabitat
calent encara

Tebior
de l'ombra infidel
que no et segueix
La prenc
la retinc
arrapada al meu pit

Un bes fugaç
cau
sobre els meus llavis
somnolents
com pètal fresc
es desprèn
amb el pes de la rosada


De nous ne sommes pas les derniers


Kitagawa Utamaro Tagashima Ohisa (1793)
Bibliothèque National du France (Paris)


Comentaris

  • felicitats[Ofensiu]
    brins | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Felicitat[Ofensiu]
    Naiade | 29-09-2008 | Valoració: 10

    Una filosofia de vida que tindríem d'adoptar per ser més feliços, t'ha inspirat aquesta dolça poesia que es llegeix pausadament, deixant-te dur per la fugacitat d'aquets instants efímers i màgics que reflecteixes.
    Gracies Xantalam per regalar tan bella poesia.
    Petons

  • Instant deliciós![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 25-09-2008 | Valoració: 10

    El teu poema, bell, dolç i sensual m'ha transportat a raconets de la meva ment que em vénen com a flaixos tot sovint.
    Encara no t'havia llegit i he gaudit molt fent-ho. He assaborit cadascun dels teus versos, com si d'una beguda afrodisíaca es tractés.
    Gràcies, Xantalam, per visitar-me i per la teva felicitació de Sant.
    Et seguiré llegint.
    Petonets.
    Mercè

l´Autor

Foto de perfil de Xantalam

Xantalam

100 Relats

591 Comentaris

140349 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
Conservo en aquest web, com la llibreta vella que no tinc, els primers poemes (manquen una bona colla de poemes inèdits de la darrera època). Tots ells m'han dut a la publicació del primer llibre "Dona i ocell" en la col·lecció de Poesia Edicions de la Guerra de l'Editorial Denes.

Aquest llibre ha estat guardonat amb el XXXIè Premi de Poesia Manuel Rodríguez Martínez - Ciutat d'Alcoi . Editorial Denes, 2014.





El meu segon llibre, "Quatre arbres" rep el XXXIXè Premi de Poesia Catalana Josep Maria López Picó dels Premis Literaris Vila de Vallirana el 2015 (Viena Edicions, 2016)




***

Nascuda a França per "accident" i anatomopatòloga de professió, són algunes de les dades més originals. Pel que fa a la resta, bastant més corrent... Potser el meu interès per la poesia, i les arts en general, m'ajuda a deslligar-me del més quotidià en l'intent de crear quelcom bell. La meva professió m'ha deixat poc temps lliure que dedico fonamentalment a la família i a llegir. Aquest és el primer pas per aprendre a escriure, però sospito que puc quedar atrapada en la xarxa dels lletraferits.

Maig, 2008

xantalam@gmail.com


Bloc de poesia Enfilant finestres

Bloc del grup de poesia Reversos Reversos grup poètic