Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/relats/models/categories.php on line 70
Relat "Inspiració vora mar"

Inspiració vora mar

Un relat de: nana_17

De nou, aquí.

Un tros de cel blau tacat per núvols blancs s'endevina a través d'aquest sostre mig descobert.
Un so metàl·lic, persistent, suau com unes campanes de cristall se sent de fons. cordills contra els pals de diferents barques.
Una brisa marina. Ni més ni menys.
Un tenor de fons, un acordió i el so de plats a la cuina d'aquest restaurant vora mar.
Un, dos i fins a tres palmeres, o més, onejant al ritme de la música i al compàs del vent.
El sol que escalfa i l'aire que relaxa.

Aquí, de nou, formant part d'un horitzó, endevinant una natura al compàs d'una pau creixent.

Els colors? Blancs, blaus, grocs, càlids i algun fresc.
Les olors? Sal, sorra, paella, vent càlid i fred, pintures.

Una imatge? Aquesta, sense punt de comparació.

Comentaris

  • Desig de ploma: Desig de tu![Ofensiu]
    ORIOL | 17-08-2010

    M'obligo a rellegir coses passades. Em refugio en aquest petit record que formen les teves paraules. Fa temps que espero veure't, que tornis a escriure, intento que alguna paraula teva de nou em sorprengui. Espero i espero i la ploma encara no s'ha posat en funcionament. Potser no té tinta, potser no té esma per llicar damunt del paper, o potser no troba motius per deixar-se agafar. Potser la calor de l'agost li ho impedeix. Potser és de vacances o potser ja no tornarà.
    Enyoro aquella ploma senzilla i autèntica, de paraules sinceres, tendres i melodies esperaçadores.Anhelo la teva manera d'escriure. Ja ho diuen. Avui per tu i demà per mi. Encara recordo com les teves paraules em vàren fer tornar, ara sóc jo qui et demana si us plau quei ho faci.
    Ja no pretenc imaginar coses que no poden donar-se, ja no busco ni treus ni cinc ni sis peus al gat, només busco les paraules de la nana. Busco aquella tendresa que sempre em vàres saber donar encara que ni tu ni jo mai vam agafar-nos de la mà i només vàrem compartir paraules. Petpons!

  • M'he inspirat tot llegint-te...[Ofensiu]
    ORIOL | 24-06-2010 | Valoració: 10

    És ben cert que la inspiració arriba des del lloc més insospitat i del lloc es inesperat, però quan arriba produeix un cúmul de sensacions i colors que potser són les que intentes explicar en aquest relat.
    És díficil parlar d'una cosa tan poc palpable com la inspiració, però és evidentment que és una cosa autèntica i necessària per tots els que formem part del món dels relataires.
    Potser hi ha el mite de que la inspiració sempre arriba millor més aviat si és de nit, és vora el mar, o és a l'estiu, o sota la pluja però la inspiració simplement crec que arriba quan una sèrie de vivències i fets viscuts et toquen el cor de forma extraordinària.
    Gràcies per inspirar-me tot llegin-te! ORIOL

l´Autor

Foto de perfil de nana_17

nana_17

63 Relats

72 Comentaris

60645 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Nascuda en terra d'avellanes,
xicalla, gegants, tronades,
diables, masclet i rialles.

Vaig treure el cap per primer cop,
un divendres Sant, 13.

Supersticiosa? No pas

Com el meu cap en aquesta foto,
jo encara l'estic traien en el món qe m'ha tocat.

És un món ple de somnis i fantasia,
on no hauria d'estar prohibit poder imaginar.

Aprenent a escriure i a somiar...
intentant fer els somnis realitat.

Els viatges i els somriures,
les postes de sol i les estrelles,
els moments compartits,
i altres coses,
són els que m'ajuden anar escrivint,
hi ha ser aquesta persona que començo a construïr!


Mira el passat amb un somriure i no amb una llàgrima

Pel món tan sols ets algú però per algú tu ets el món


Una abraçada forta i un somriure càlid!