Inspiració o un cul inquiet

Un relat de: angie

Pit marbrat i arma blanca
país del sol naixent.

Quaranta-vuit graus a la vall de Tigmad
regnat de Dioclecià
ruïna i pesta
quadre dalinià amb gàbia ensorrada
flor al trau
conquesta.

Ancià i soldat
dida i proxeneta
cuc i mitocondri amagat
pas tallat vestit negre.

Tràgica comedianta
escorça de fina fantasia :
estàs preparada
per quan et llepi la pell, de nit i de dia?

Comentaris

  • doncs...[Ofensiu]
    Capdelin | 08-06-2006

    la inspiració i el cul inquiet dels genis era potser gosar posar en un sol fotograma davant dels ulls, una sèrie de percepcions de les coses des d'angles diferents com en una geometria plana...
    Tu, amb pinzellades sucades en olis diferents, amagues l'argument i el distreus com jugant entre planetes...
    Perquè... si tot és tan realista, per a què pintar un quadre i escriure un poema: ja tenim els ulls...
    L'interessant és veure allò que no capten els nostres ulls perquè no estan situats en el lloc adient o perquè no poden estar a tres llocs alhora.
    Abstracció, paranoia, surrealisme... m'encanten!
    Una abraçada.

  • hi veig[Ofensiu]
    llu6na6 | 08-06-2006 | Valoració: 9

    tota una munior d'imatges que ens volten enllà dels segles, emmarcant i condicionant el nostre petit món.

    trobo que tens molta imaginació i molta capacitat de síntesi. Saps apropfitar bé els trets del teu realt per, amb poques paraules, descriure aquest univers dalilià.

    i al fons de tot, la tragèdia humana latent com una constant del viure.

    I un picar l'ullet a l'amor com a recer capaç de capgirar-ho tot i omplir-ho tot de llum i d'esperança.

    "estàs prepadara
    per quan et llepi la pell...?"

    Molt bé angie!

  • no l'entenc[Ofensiu]
    jaumesb | 08-06-2006 | Valoració: 10

    massa
    és en tendra clau d'humor potser?

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

276289 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com