INFANTESA ENTRE RUNES

Un relat de: Annalls
INFANTESA ENTRE RUNES

Colors i somriures, entre les runes d'una infantesa
cercant l’esperança d'un altre món, d'una vida millor
flors i cançons per espantar el monstre.

Princesa sense castell, infantesa que no et serà restaurada
les ferides turmenten
vestida de conte, dibuixes quatre ratlles a terra per jugar
entre runes i ferralla,
la vida s'obre camí en els escenaris més dantescs.
Ningú te la retornarà, ningú te la prendrà del tot.

Comentaris

  • Molta veritat[Ofensiu]
    Anaïs | 27-02-2019

    Aquest relat conté molta veritat.
    Molt bones, què tal? Estava llegint els relats que un dia vaig penjar, i he vist un comentari teu. M'ha alegrat veure que encara escrius.
    Un somriure,
    Anaïs

  • Brutalitat[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 14-02-2019 | Valoració: 10

    No hi ha dret la infantesa que han de viure alguns infants, sense poder jugar en pau. Versos reivindicatius, descriptius, plens d'emoció. Una forta abraçada, Anna.

    Aleix

  • Gràcies Annalls...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-02-2019

    Gràcies Annalls, per la teua visita a la meua pàgina i llegir-me el poema de "Amor d'eternitat", i per les teues paraules que són dignes per a mi.
    No ho sabia, això de la valoració. Realment (crec que tu, em sabràs perdonar en aquest aspecte), no volia ofrendre's.
    Una abraçada...
    Perla de vellut

  • L'esperança que no falte.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-02-2019 | Valoració: 10

    Interessant poema, on els colors i somriures de la infantesa deuen anar junts fins una bona situació. Té unes metàfores molt boniques, que m'han agradat molt.
    Entre el passat, el present i el futur deu d'haver una unió.
    Una abraçada...
    Perla de Vellut

    T'invite a la meua pàgina quan vullgues i tingues temps.

  • La vida és un Joc de cartes...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 10-02-2019 | Valoració: 10

    M'agrada i a damunt em sento identificat amb aquest existencial poema teu en el qual hi baralles el passat, el present i el futur en una mateixa jugada. Baralles el joc de cartes, descapces i tries les que han marcat, marca i marcaran la teva vida, una vida que sols tu la saps i la vius a la teva manera... Gràcies per compartir saviesa ! Nil.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76651 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.