Indescriptible

Un relat de: ukola

Baixo del cotxe i et veig, quieta, esperant la meua arribada. M'apropo a tu, lentament, sense preses, m'agrada aquesta sensació.
Noto com vaig excitant-me , poc a poc, sento el teu perfum, aquesta olor tan teva, natural.
Puc tocar-te fins les parts més minúscules de tu, passejo pel teu cos, sense deixar-me ni un detall, ets perfecta, els teus sorolls, les teves fragàncies, els teus colors...em tornes boja!
Cada cop va a més, és el punt culminant de la meua follia, i arriba amb un orgasme únic, exploto en una sensació de plaer irrepetible. La respiració se m'accelera i observo el meu voltant, tota tu, ets preciosa, desprotegida en aquest llit, em fas veure el més bonic, fas que gaudeixi d'un plaer extraordinari, no hi ha res comparable a pujar dalt de tot d'una muntanya!

Comentaris

  • Molt bo!![Ofensiu]
    Onofre Bou Vila | 27-01-2008 | Valoració: 10

    he llegit els més recents, però no puc opinar... suposo que són personals.
    Aquest en canvi, és genial! xD ho anava llegint muntant-me la bola, potser és lesbiana... xD i el final sorprenent.
    apa que el meu nom ja ho diu tot, finalment he trobat l'estona per a buscar-te entre els més de 3000 relataires i llegir-te.

    Salut!

  • sorpresa![Ofensiu]
    ANEROL | 21-11-2007 | Valoració: 9

    molt bé

  • Bolet | 23-10-2007 | Valoració: 10

    apart d'indescriptible: sorprenent. ens has deixat bocabadats amb el teu relat, has sabut la millor manera d'expressar allò que volies i ens ho has regalat amb aquest relat.

    titus

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de ukola

ukola

13 Relats

20 Comentaris

16976 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Caminant
pels camins que em presenta el món,
el paisatge mai canvia,
només hi ha una fugida,
potser alguna desconeguda,
la meva:
escriure.

www.reculldepensaments.blogspot.com
estelroig119@hotmail.com