INDECISIÓ

Un relat de: ullsdexocolata

Sento com si et tengués molt lluny, però ets aquí, al meu costat. Es sent el piu-piu dels ocells. Tot és verd. Tranquil. Ens trobem sols. Tu i jo. Estàs a l'altre costat de l'arbre. Assegut. Tu mires el nord. Jo el sud. Sent el teu respirar. Puc imaginar-me els teus pensaments. Tan sols hi és ella. Ella ocupa tot l'espai en la teva ment. I jo... no sóc res. Ni ara tenc el que s'ha de tenir per agafar el telèfon i fer-te una cridada perduda. Abans ho feia. Marcava el conjunt de nombres tancant els ulls. Voldria dir-te tot el que sent però... no vull espatllar la nostra amistat que amb l'ajuda del temps hem cultivat. Tal vegada un dia... sí, un dia et diré el que sento!

Comentaris

  • Amistat o amor??[Ofensiu]
    Nyanga | 08-07-2009

    Ho has expressat tan be només amb la frase de...tu mirant al nord i jo al sud...
    m'agrada la manera que tens d'expresar les idees!
    :)

l´Autor

Foto de perfil de ullsdexocolata

ullsdexocolata

20 Relats

54 Comentaris

22253 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Els meus ulls van veure la llum per primer cop un 20 de març. Mallorca és la meva terra, la meva estimada Mallorca.


Espero que ajudeu a corregir-me. No demano comentaris ni valoracions magnífiques, tan sols paraules sinceres.


Podeu localitzar-me a: margaesteva_@hotmail.com