Impressions íntimes d'un relataire

Un relat de: Joan G. Pons

Escriure és llençar el més lluny possible una llavor.
I també a prop.

Escriure és identificar i estimar la llavor i oferir-la a moltes lectores i lectors.
I també a uns i unes poques.

Escriure és mullar-te opinant, cercant moltes opinions gairebé coincidents o no.
I també la coincidència enriquidora d'unes quantes.

Escriure és expressar-se amb llibertat, respecte i naturalitat a tothom.
I també a un tothom auto-selecionat.

Escriure és naturalitat, tot connectant amb la naturalitat dels lectors i lectores.
I també amb la naturalitat personalitzada.

Escriure és una resposta a un sentir inspirat i ho ofereixes en una safata original.
I també en una safata petita suggeridora a qui vulgui.

Escriure és una exhibició altruista de qui ets i com ets a una quantitat de persones que miren.
I també als qui miren i llegeixen.

Visca l'acció conscient d'escriure !!! I el que genera de dolça complicitat.

Comentaris

  • Escriure[Ofensiu]
    joanalvol | 26-09-2008 | Valoració: 10

    no és senzill fer-ho com tu ho fas. T'expresses amb naturalitat tal com ho sents. Això sobte.

    M'agrada
    Joanalvol

  • La veritat...[Ofensiu]
    Bonhomia | 17-09-2008 | Valoració: 10

    ...és que alguns dels meus escrits són negatius, però bé, em surten així. Però la sort de poder escriure no la tenim tots, i s'ha d'aprofitar. Ajuda a reflexionar.


    Sergi

  • Escriure[Ofensiu]
    JOANPG | 15-09-2008 | Valoració: 10

    Escriure és sentir-se un xic més realitzat, escriure és fer sentir-se més realitzats als lectors oberts que ho volen.
    M'ha agradat molt el teu relat.

    Una forta encaixada de JOANPG.

  • ambre | 12-09-2008

    M'ha agradat molt el teu relat, jo també tinc un parell de relats sobre el tema: El Carter de Pablo Neruda i Del temps d'un vers. Crec que és important compartir aquestes impressions. Gràcies per fer-ho...

  • Gràcies...[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 12-09-2008 | Valoració: 10


    per enviar-me'l, estic molt content i està molt bé, tens raó que té espontaneitat perquè t'ha sortir tal i com és, natural, sense versos.
    A vegades va bé escriure el que sents.

    Salutacions

    ullsblaus1

Valoració mitja: 10