Imaginant la imaginació

Un relat de: Boo

La imaginació és una virtut.
Una capacitat humana.
La persona imaginativa és una persona creativa, capaç de crear, i capaç de somniar.
Penso que sense imaginació, el món no giraria.
En una Terra així, no hi hauria invents, les persones no somiarien, els contes per a nens no existirien, no farien pel·lícules per la televisió.
Imaginar per passar la estona, contra l'aburriment, per a realitzar aquell desig impossible.
Sense imaginació estariem bojos.
Nous projectes.
Vull no perdre la imaginació.
Mirar al cel, veure la seva foscor en la nit, buscar la lluna, descubrir un estel i demanar un desig.
Imaginar que ser de gran, com un nen.
Imaginar als teus feliços, com un ancià.

Comentaris

  • Imagina't![Ofensiu]
    Nàufrag | 08-04-2005

    Històries, sabors, somriures, cançons, desigs, somnis, emocions, fragàncies, secrets, móns, nens, colors, fruits, dances, cares, moments...

    Imagina't un nen cec que somia els colors.
    Imagina't un món nou, més teu.

    No dieix que res t'aturi, no deixis d'imaginar!!

    (...i no deixis d'escriure el que imagines!)

  • Imaginació[Ofensiu]
    George Brown | 21-03-2005

    La imaginació... el gran do de la humanitat... sense imaginació no seriem ningú, no podríem somiar, no podríem desitjar... no podríem viure...
    Hem d'imaginar el nostres ideals i transformar-los en realitat... hem d'aconseguir unir lo imaginari amb lo real... somriure i ser feliços!
    bonica reflexió, sobre aquesta gran virtut, la imaginació.

    una abraçada,
    Jordi.

l´Autor

Foto de perfil de Boo

Boo

7 Relats

18 Comentaris

9876 Lectures

Valoració de l'autor: 9.43

Biografia:
Plastilina, xocolata i tardes al parc.


http://www.fotolog.com/boofa/