Imagina

Un relat de: kukutxa (nana)

Envoltada, per un somni que em faci més soportable la realitat,
Imagino i penso què hauria estat de mi, si:

Hagués nascut abans
Si ara tingués ¾ anys més.
Si tornés a néixer.
Si hagués pogut triar el meu camí des d'un bon principi.
Si pogués canviar el món.
Si sigués més forta i valenta.
Si mirés el passat sense por.
Si caminés cap a un futur sense por.
Si confiés en cada pas….

Peus a terra. Realitat envolta.

Llàgrimes.

Comentaris

  • joder[Ofensiu]
    AnNna | 17-12-2005 | Valoració: 10

    m'encanta.... està genial... :$ de veritat, per què ens capfiquem en imaginar altres situacions creient que serien millors? per què visc en el passat si sé de bon principi que no el podré canviar?

    arriésgate a cometer errores y no cometas el error de no arriesgarte. --> tant de bo li fes cas!

    petons!

    annna.

  • Sol_ixent | 16-12-2005

    Sovint tots pensem que si no haguéssim nascut, o si ho haguéssim fet en un altre cop que hagués sigut de la nostra vida, però... certament sempre arribo a la conclusió que si sóc com sóc i tinc el que tinc és perquè el destí així ho ha decidit. Així, que... tan sols et queda conformar-te amb el que tens i el que ets!

    Una abraçada!

  • Perestroika | 09-12-2005

    en tu, i arribaràs a límits insospitats...

l´Autor

Foto de perfil de kukutxa (nana)

kukutxa (nana)

18 Relats

37 Comentaris

22362 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Mirem la foto i que veiem? Un paisatge cremat, de tantes coses i una planta que aguanta, malgrat tot.
A vegades no sé com poden sortir aquestes coses, que sé que jo després no m'acabo del tot de creure, perquè és molt dificil portar-ho a un mateix, i és facil escriure-ho i esxpressar-ho. Realment ho penso i escribin't-ho, en deixo constància, per després quan necessito llegir-ho, veig que realment ho penso i que m'ho he de creue.
Així sóc jo.
Sovint crec que em penso massa les coses i que somio molt però que seria aquest món sense els somnis? M'encanta, posar-me música a la meva habitació (bona música) estirar-me al llit, tancar els llums i els ulls i....... clash....... somiar. Inventar projectes, cercar opcions.

ANNA