If I could have just one wish I'd have you by my side.

Un relat de: Marteta
Sé que visc en el somni impossible de tenir-te entre els meus braços, sé que qualque dia despertaré per a veure la dura realitat que poc a poc hauré de tornar a assimilar.... Però i que? I si la meva realitat és viure en un somni llunyà que alhora està dins meu? I si de veritat aquest somni fos inalcançable...seguiria estant tan present al meu interior?


Vull despertar d'aquest somni, però no per borrar-lo, per fer-lo realitat.
Vull despertar en un món fantàstic, vull, vull... vull demanar un desitg que potser mai t'arribarà : Vull que estiguis al meu costat.

Comentaris

  • L'amor...[Ofensiu]
    Bonhomia | 09-07-2012 | Valoració: 10

    L'amor que arriba... que se'n va més tard... que torna... coses d'un destí on el desig hi juga un paper fonamental.


    Sergi

  • Somnis en el paradís[Ofensiu]
    Unaquimera | 07-07-2012

    Diuen que el món dels somnis és el darrer paradís del qual podem ser expulsats, així que tu tens encara molt de temps per passejar-t’hi per aquest jardí meravellós!
    I, evidentment, quan despertis, pots lluitar amb totes les teves forces i totes les armes al teu abast per fer realitat allò que somiaves.

    Et desitjo molta sort amb els teus somnis d’estiu, Marta!

    T’envio una abraçada somiadora,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165861 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.