Idees

Un relat de: Llibre

Com matèries de foc impensables
d'un ocàs infinit sense colors
es regiren dins meu, ben salvatges,
impregnant-me amb pàtines de foscor.

Elles són les que sempre alimenten
el pas trist i joliu del caminar,
les que intrèpides es revolten
quan navego feliç en el somiar.

Però avui, prest, de freda matinada,
furioses, m'han omplert el pensament
de breus il·lusions desdibuixades.

Però avui, prest, de freda matinada,
m'he vist escanyant, com de bursada,
belles idees incontrolades.

(28-7-2005)

Comentaris

  • Tot un plaer[Ofensiu]
    brideshead | 30-08-2005

    He llegit aquest bell poema on he pogut veure reflectit aquest anar i venir incessant de pensaments, altrament dit idees, que es conjuren en el temps i et fan sentir un dels millors plaers de viure: pensar i gaudir, encara que de vegades poguem sentir aquesta sensació "d'escanyament".... Però també és bo. El resorgir és més intens.

    I tot un plaer regalar-te aquest número màgic...

    Petonets, Llibre.

  • Quina sort!![Ofensiu]
    Lavínia | 01-08-2005

    que puguis escanyar idees!! Això és que al jo poètic li'n sobren!
    la freda matinada aclareix la ment i tot allò incontrolable ho controla.
    Les idees, però, han de córrer amb la llibertat d'un vent, però l'huracà s'ha d'endur les males idees i deixar-ne les bones.

    Molt bé pel sonet i la rima!!

    Petons

  • Quina sort!![Ofensiu]
    Lavínia | 01-08-2005

    que puguis escanyar idees!! Això és que al jo poètic li'n sobren!
    la freda matinada aclareix la ment i tot allò incontrolable ho controla.
    Les idees, però, han de córrer amb la llibertat d'un vent, però l'huracà s'ha d'endur les males idees i deixar-ne les bones.

    Molt bé pel sonet i la rima!!

    Petons

  • fantàstic[Ofensiu]
    tramuntana | 01-08-2005 | Valoració: 10

    curioses idees ee jeje m'ha agradat molt. perdona, avui sóc de poques paraules jeje xDD
    petons!!

    laura^^

  • Bones i fresques idees.[Ofensiu]
    Jofre | 01-08-2005

    Doncs sí noia, les has sabut ben dominar...
    si no fossin tan belles, ben segur, que ara no ens serien ofrena.

    Salutacions Sílvia.

  • Idees...[Ofensiu]
    ROSASP | 31-07-2005

    que es remouen dins del nostre cap i gairebé tenen vida pròpia.
    És tan difícil deixar la ment aturada, sense pensar en res.
    En el món dels somnis semblen fer un filat nuat i incoherent d'imatges, un trencaclosques barrejat difícil de definir.
    Repeteixes i dones èmfasi als començament dels dos darrers versos. Em dóna la sensació de que en un breu espai de temps, "prest, de freda matinada", quan encara la foscor ens amagada entre la realitat i els somnis, et veus amarada de idees il·lusionades que gairebé al mateix instant ja passen a ser escanyades.
    Abans de ficar-nos dempeus i amb la llum del primer sol s'esvaeixen en pensar que potser eren massa boniques, massa impossibles, massa arriscades...
    Ai, quantes idees ens passen pel cap a corre-cuita i s'esmunyen deixant un breu sospir.

    Un poema molt treballat!

    PS.- Gràcies pel teu suport en tots els aspectes.
    Els teus comentaris no han estat només un ajut per millorar els poemes. Han estat somriures compartits que m'han fet pessigolles molt endins.
    Un intercanvi lleuger i fluid de sentiments i sensacions, moments que ens ajuden a comprendre i a créixer.

    Una abraçada molt gran!

  • xaropdetu | 30-07-2005 | Valoració: 9

    fascinant, escrius molt re be, t'agrego als preferits ;-)
    petonets!

    XaRoPDeTu

  • Ets genial[Ofensiu]
    AINOA | 30-07-2005 | Valoració: 10

    Molt bé Silvia.
    Espero que no deixis mai de tindre aquestes idees tant boniques i plenes de musicalitat.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Llibre

160 Relats

1347 Comentaris

288835 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Hola a tothom!

Què faig? M'enrotllo i us explico coses o ho deixo córrer?

Millor ho deixo estar i us indico l'enllaç cap a la meva web, on també trobareu la meva adreça de correu electrònic: Sílvia Romero i Olea


Sílvia Romero