I tot és per l'ambient de primavera...

Un relat de: Somiadora Emboirada
Núvols i papallones.

Papallones voleiant entre els núvols alts però dispersos.
- Quin temps fa al teu núvol?
-Sol, quin temps vols que faci? Quin preguntes.
-Doncs sí filla, faig unes preguntes que realment fan fàstic.

Meravelles, paraules boniques, somriures i sospirs.
Sospirs de desig.
Desitjos insuportables que et treuen la respiració i fan que creguis que no pots continuar.
Les hores passen.
Respires i segueixes viva.
Desitges, vols, estimes i calles.
Hi ha amors que callen i fan mal.
Amors que desitgen més del imaginat i visible.
Amors que renuncien i ploren.
Renuncien per no perdre-ho tot. En això, també, resideix la màgia.


I tot és per l'ambient de primavera ...

Comentaris

  • Potser si...[Ofensiu]
    AVERROIS | 07-06-2011 | Valoració: 10

    ...que l'ambient de primavera ens porta a sentir més intensament cada color, cada olor, cada sentiment, cada mirada, cada disgut amb més força si cal. Però hi ha tants segons que perdem i que no recuperarem mai més que si ens adonem voldrem que sempre sigui primavera i gaudir de tot el que passa al nostre costat, en el fons no deixa de ser la nostra vida. Omplim-la de vivéncies!
    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de Somiadora Emboirada

Somiadora Emboirada

28 Relats

55 Comentaris

35003 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Llibertat i sentiments són dos paraules que em defineixen. Em considero una persona carregada d'emocions i sentiments, que la més insignificant brisa d'aire em pot despertar alguna cosa i fer-me plorar. Aquests sentiments que porto dins, no tinc la facilitat de trure'ls a fora, no els puc alliberar si no és per escrit. Aquest és el resultat i la causa dels meus escrits: uns sentiments que porto dintre i que no hi ha manera d'exterioritzar-los si no és per escrit.




somnisemboirats.blogspot.com