I s'abracen

Un relat de: Annalls


Les mires, penses, ho seran?
La manera de vestir, el tall del cabell, les delaten.
S’aixequen, caminen dues passes,
I s'abracen,
Quina tendresa!
El cap d'una es reclina en l'espatlla de l'altre,
I s'abracen!
Que hi ha més natural,
que estimar-se ?

Comentaris

  • la senzillesa[Ofensiu]
    polpa d'aire | 13-02-2013

    Del teu poema i la complexitat amb la que descrius l'amor fa que m'enamori.

    Felicitats de nou Analls!

    Polpa

  • empordà | 18-01-2013 | Valoració: 8

    Hola Anna, no et puc dir res de com escrius, la veritat es que no hi entenc... però si et puc comentar el contingut.

    L'amor quan t'atrapa, no existeix ni colors.. ni sexes.. ni res de res... t'ho puc dir en primera persona, a mi m'ha passat, com ja has pogut comprovar en el meu relat "ONE"

    No es fàcil gents fàcil, sempre hi ha algú o quelcom que et fa dubtar. les barreres que tenim son difícils de trencar, per sort els mes joves cada vegada ho tenen més encaminat, tant bonic que es estimar i ser estimat.

    m'ha agradat molt el significat del teu escrit.

    et segueixo ;)

  • GRÀCIES, GRÀCIES, GRÀCIES...[Ofensiu]
    brins | 09-01-2013 | Valoració: 10

    No sé com agrair-te el munt de comentaris que m'has enviat, tan sols puc dir-te que m'han emocionat i que te'ls agraeixo moltíssim.

    Aquest poema teu és bellíssim, Annalls, has sabut sintetitzar amb belles paraules sentiments molt íntims, i això és un do, d'això se'n diu sensibilitat poètica.

    El fet que no dominis encara del tot la gramàtica no hi té res a veure; aquestes "petiteses" s'aprenen a poc a poc, però l'art de saber expressar els sentiments no es pot aprendre, s'ha de tenir dins de les venes com tu el tens.

    Un petó,

    Pilar

  • Abraçar-se[Ofensiu]

    No hi ha res més bonic al món que l'amor. No sempre es manté en el temps, però mentre dura... és meravellós.
    Gràcies per les teves paraules

  • sí que és difícil[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 16-12-2012

    trobar la senzillesa en un gest tan simple, en un tall de cabell... ens mots curts i poemes de quatre paraules... es troben els millors moments, les millors imatges, segueix per aquest camí.

    Et vaig seguint, però no comento gaire últimament.

    Una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76304 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.