I què passa?

Un relat de: Mar Costa
I què passa quan te n'adones que el que duies somiant tota la vida no és per tu?
I què passa quan saps que has perdut la meitat de la teva vida fent una cosa que no t'omple i no t'omplirà mai?
Passa que tot el món et cau a terra, estàs perdut, desorientat. vol tornar a començar però no saps com, però el més important és que no saps què has de començar, perquè el que et pensaves que duraria per sempre, aquella il·lusió de fer el que sempre havies somiat cau.
Tot cau pel penya-segat i ja no en queda res.
I jo me'n vaig al no-res amb les meves il·lusions fracassades.
I ja no queda res.
Res.
Res.
Foscor.

Comentaris

  • Renéixer[Ofensiu]
    rober | 18-10-2018

    Com l'au Fènix, hem d'aprendre a sortir de les cendres i, de fet, ja has fet un pas endavant perquè saps el que no vols.

  • Tot passa[Ofensiu]
    Montseblanc | 18-10-2018

    A tots ens ha passat, i no ho dic com a consol. Fem projectes, tenim il•lusions, somnis, pensem que les coses aniran d’una manera determinada... Però no sempre les coses surten bé. És com fer un reset al disc dur. Hi ha moltes opcions: tornar a començar de zero, començar a partir de les destrosses, no començar... De vegades ens hem d’aturar i ens hem de deixar viure. Som animalons, no hem d’estar sempre treballant i maquinant per aconseguir coses i sentir-nos plens. El penya-segat també és una opció, sí, però per mirar la vista des de dalt i adonar-nos del privilegi que és, simplement, estar viu.