I plorar...

Un relat de: Marteta
Sentir com dins teu ja no queda res per apreciar,que res del teu intetrior val la pena.

I plorar..

Plorar sense cap raó concreta.
Plorar amb l'excusa barata que sempre t'inventes.
Plorar per feblesa.
Plorar per debilitat.
Plorar per enyorança a un passat que mai més tornarà.
Plorar recordant bons moments.
Plorar estimant als altres.
Plorar sabent que el que de veritat et falla es no saber-te estimar a tu mateixa..

Comentaris

  • Plorar[Ofensiu]
    Mar Vercher Nieto | 15-08-2012 | Valoració: 7

    Cap sentit, plorar a vegades no te cap sentit, però ens fa sentir millor.

  • Jo afegiria[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 07-07-2012

    Plorar de felicitat i plorar d'emoció.
    Tens raó en tot el que dius, Marteta i tant de bó que la vida t'ofereixi més moments dolços que amargs. Estic segura que així serà.
    M'agrada el teu estil . Endavant.
    No et valoro perquè he deixat de fer-ho.
    Una carinyosa abraçada i bon estiu !

  • Plorar i plorar...[Ofensiu]
    enut | 30-06-2012

    Conec perfectament la sensació que descrius.
    M'ha agradat, és clar i directe.
    Un petó!

  • Gracies[Ofensiu]
    Martota | 29-06-2012

    La veritat es q l'he escrit pero encara no l'han publicat o potser ho he fet mal esperare uns dies per veure com va este mon magic!! Uns beseeets :)

  • Marteta | 29-06-2012

    ja que no has fet cap relat (encara) et contesto el comentari per aqui:)
    M'alegr molt que t'agradin els meus relats i que t'hi sentis identificada! Per això, també et deman que n'escriguis per poder així saber com tu et sents :)

    Moltes gràcies per lletgir-me, i t'assegur que si tu escrius jo també et lleguiré!
    Una besada!!




    Marta

  • Perfavoorr =)[Ofensiu]
    Martota | 29-06-2012 | Valoració: 10

    Marta fes-me el favor i no pares d'escriure, m'he fet membre de relats en catala per dir-te açò. M'encanten els teus relats i nose si és això del nom o que, però potser ens passa el mateix a les dos?? Sí, desde el primer dia que el vaig llegir estic sorpresa i adicata als teus relats una abraçada i mil Gracies per tot el que escrius =)

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165875 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.