I. M. N. E.

Un relat de: Mireia

El cinocèfal (caput canis) era ambaixador, però era també un amant -el meu amant- i un sant -en una icona del Museu Bizantí d'Atenes. Era ambaixador sense nació. Parlava un anglès perfecte, i també àrab, grec, francès, rus i català, naturalment. El cinocèfal no fou assassinat: simplement un dia va desaparèixer. Uns diuen que el van arrestar i empresonar perquè mossegava les dones quan feia l'amor. D'altres diuen que es va exiliar tot sol als Mars del Sud el dia que, amb quin Horror!, va descobrir que el seu cap deixava de ser caput canis i començava a ser hominis caput. Qui sap!? Potser temia deixar de ser ambaixador?

Comentaris

  • Jo pregunto[Ofensiu]

    I l'IMNE? He posat els altaveus al màxim i no sona res. Serà perquè hi manca la H?

  • doncs....[Ofensiu]
    AnNna | 05-08-2004

    podeu dir mil vegades que està molt bé i tal... però jo segueixo sense entendre'ls. no ho sé... no li pillo la gràcia. ni res, no entenc res.
    bé, seré jo... vagi bé.

  • ....molt originals![Ofensiu]
    moher | 09-06-2004 | Valoració: 8

    Soc totalment incapaç de fer relats curts amb el sentit i la força que els teu tenen....Publica'n més, aviam si així n'aprenc!
    felicitats!

  • A favor de la creativitat[Ofensiu]
    Sergi Yagüe Garcia | 26-05-2004 | Valoració: 8

    Totalment d'acord amb l'static!

    La majoria de vegades és el propi relat qui decideix la seva durada, i neix tal com ha de ser.

    Una història potent i molt creativa!

  • coitus interruptus[Ofensiu]
    neret | 01-05-2004

    Perquè no et decideixes a allargar-ne algun? la veritat és que prometen.

Valoració mitja: 8.33

l´Autor

Foto de perfil de Mireia

Mireia

4 Relats

15 Comentaris

15062 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67