I després de les carícies...

Un relat de: AiDuS

Abans les teues tendres mans acariciaven els meus pits amb mirament. Podies passar-te llargues hores tocant-me. Era una mena de revisió diària. Disfrutaves esgolant els teus dits per la meua esquena, baixant lentament fins el cul.
Jo no tenia problemes en deixar-me caure nua sobre el llit del nostre dormitori. Tu no tardaves ni un segón en tocar-me.
De vegades començaves pels peus, em feies pessigolles, m'agradava. Jugaves amb cada un dels meus dits, tararejaves cançons que no entenia massa bé. Relaxada entre les teues mans em dormia, mentrestant, tu, continuaves saborejant les suaus textures de la meua pell.

Recorde una vesprada que, com sempre, inspeccionaves cada racó del meu cos. Dibuixaves cercles al meu melic mentre jo respirava cada vegada més lentament. Recorde aquella vesprada perquè et vas decidir a alguna cosa més... Ja no sols em tocaves tímidament però amb valentia, aquella vesprada em vas donar un bes! On? No ho recorde exactament, però se m'eritzà tot el cos. Em vaig posar nerviosa, la respiració se m'accelerà i tu... vas continuar amb la teua ruta.

Durant setmanes m'havies acostumat a aquella plaentera rutina.
Durant setmanes esperava l'hora de la migdiada per deixar-te perdut en el meu cos.
Unes setmanes que mai no oblidaré, t'ho puc jurar!

I ara? On han quedat aquelles mans gegantesques? On estan els jocs sensuals als que jugàvem?
Em vas hipnotitzar! Tot aquell joc et va servir per fer-me submisa a tu. Em tenies a les teues mans, ho sabies i et vas aprofitar.
Poc a poc vas canviar aquelles carícies per forts colps. El meu cos ja no s'esborronava de plaer, sinó que s'amoratava de dolor.
Les vesprades de tranquil·litat al llit havien quedat enrere. Ara eren hores mortes que jo utilitzava per plorar i tu per colpejar-me i cridar-me.
La meua innocència reflexada pel meu cos nu sobre els llançols blancs va canviar a una valentia poregosa. Tenia por de veure't, d'escoltar-te, d'olorar-te... Les teues mans em perturbaven.
Vaig traure força del meu interior, el meu cos estava adolorit, però la meua ment permaneixia àgil.
Només et vaig suportar una vesprada. No estava disposada a oferir-te una cosa tan preciada per a què tu la destroçares. La meua vida val molt més que unes setmanes de plaer i uns minuts de maltractamens!

Em podran donar amor, em podran donar carícies, em podran donar plaer, però el que mai consentiré és que em donen una altra pallissa!

Comentaris

  • I després de les carícies...[Ofensiu]
    Bolet | 24-03-2007 | Valoració: 10

    Genial! M'encanta el tema i m'encanta com has sabut escriure'l i criticar-lo.
    Molt bo ^^

  • Qui t'estima no et pega.[Ofensiu]
    Rodamons | 22-03-2007

    Molt bé, cal deixar molt clares les coses, el que empra la violència, tant la física com la psicològica, hi ha que enviar-lo a pastar fang.
    He llegit en la teua bio que eres d'Albaida, jo soc de Xàtiva.
    Salut i revolta.

  • bon tema[Ofensiu]
    sucdetaronja | 21-03-2007 | Valoració: 10

    una persona que et maltracta, siga com siga, no t'estima... i pot dir misa

  • La veritat?[Ofensiu]
    plouifasol | 16-03-2007 | Valoració: 10

    és que m'he quedat sense paraula, to ben juro. L'he hagut de re-llegir dos cops perquè m'he quedat al.lucinant!

  • Has elegit[Ofensiu]
    Roget | 15-03-2007

    Has elegit un bon tema per escriure. La violència de gènere és un greu problema que s'ha de solucinar... Si ja no entenc a aquells que van fotent hòsties a tothom, a aquells que maltracten sa parella encara menys...

  • Cal preparar...[Ofensiu]
    rnbonet | 14-03-2007

    ...l'esperit i l'ànima del /de la lector/a, cal endinsarlo/a per viaranys enigmàtics de fluïd calent; cal jugar amb els sintagmens i els mots; cal fer-lo partícep de la història... per arribar a fotre-li un nyap al final!
    Xicona, salut i rebolica!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64511 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com