I de nou...

Un relat de: nosepas

Es tornen a retrobar el llapis, la mà i el paper. Aquesta vegada lentament, sense cap pressa, amb aires de tardor. Fa temps que no s'hi asseu aquí, recordo...fa tant.
Un color rogenc l'inunda l'habitació, i l'olor...aquella olor necessària continua estant allà. Com sempre.
I de nou pensa: perquè penso? I altra vegada, com per primer cop es respon amb mil qüestions el què i el perquè de tot plegat, arriba a noves conclusions, diferents o similars, però noves i conseqüents.
Com sempre.
El Raonament l'inunda de nou, torna a ser capaç de pensar, mirar, observar, analitzar, rectificar; actuar. No s'havia mogut de lloc ni un sol moment, però estava més lluny que mai.
Des d'allà es fa difícil tot això, hi veia borrós (amb massa claredat deia), pensava distorsionadament (massa realistament, pensava), parlava, parlava i prou; analitzava, si, però només analitzava. Escoltava? Continuava volent canviar el món, i això és la única cosa de la que no dubtava, però com?! Si no era capaç ni de canviar-se a ell mateix! se n'havia oblidat, s'havia oblidat i sentia haver-se perdut. Però de nou... es tornen a retrobar el llapis, la mà i el paper. Aquesta vegada lentament, sense cap pressa, amb aires de tardor. Feia temps que no s'hi asseia aquí, recordo...fa tant.
Un color rogenc l'inunda l'habitació, i l'olor...aquella olor necessària continua estant allà. I com mai, és capaç de dir..: Com sempre.

Comentaris

  • Desafortunat comentari i pitjó valoració.[Ofensiu]
    vaixellnou9 | 15-02-2009

    Avans de puntuar o valorar un relat cal llegir-lo i saber el perqué està escrit. Ets dolent com a autot i quasi un delinquent valorant.

  • .....[Ofensiu]
    eliagiro | 14-02-2009

    ETS UN FILL DE PUTA!!

  • .....[Ofensiu]
    eliagiro | 14-02-2009

    ETS UN FILL DE PUTA!!

  • .....[Ofensiu]
    eliagiro | 14-02-2009

    ETS UN FILL DE PUTA!!

  • .....[Ofensiu]
    eliagiro | 14-02-2009

    ETS UN FILL DE PUTA!!

l´Autor

nosepas

1 Relats

7 Comentaris

1058 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor