I ara que?

Un relat de: bristoliana

Ho tenim tot...tenim tot el que desitjariem si realment
tinguessim una mica menys...pero augmenta el nostre desitg i els nostres objectius...


ens pasem la vida desitjan coses que posiblement mai tindrem...materialismes!!


I ara que? ara que farem? on anirem a parar?

Proximament la gent anira de vacances a la lluna mentres hi ha gent que no té ni per menjar els 3 ápats diaris...


Esperem que la gent vegi a on estem arribant...a mes a mes pensant que molts podem veure tot i que només veiem...en canvi , hi ha gent que obre els ulls i no veuen res..jo a aquestes persones els hi diria que no es perden res..

s'ha acabat¿?

Comentaris

  • Molt be[Ofensiu]
    AINOA | 22-09-2005 | Valoració: 9

    Molt be noia,
    Tens molta raó amb lo que dius, de fet vivim amb un mon materialista. Aquells que no u poden tenir u guanyant en tranquilitat.
    Lo fotut es que ela i falti el menjar, medicaments i altres coses per sobreviure, pero per el demes viuen millor.
    Una abraçada, m'agradat llegirte.

  • Es exptrany..[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 09-09-2005 | Valoració: 10

    Es extrany tot el que pot passar a partir del moment en PRESENT. Mai ho saps, ni ho sabràs, però bé.. això és la vida.
    M'agrada com expresses els teus pensament MONY.
    Et seguiré llegint molts petons*

l´Autor

Foto de perfil de bristoliana

bristoliana

11 Relats

24 Comentaris

15201 Lectures

Valoració de l'autor: 9.29

Biografia:
escriure...perque si!! Perque es una manera de desfogarme i deixar els meus pensaments plasmats allà on pugui llegir-los.


Viure...ho és tot!



HE TORNAT