Hui vull escriure!

Un relat de: AiDuS

Hui vull escriure! Agafe un paper i un boli i em pose a redactar...
Bé, no feu cas d'això, realment estic cara a la pantalla del meu ordinador!

Hui vull escriure! Obric el procesador de textos i em pose a teclejar...
Ara sí! Per aquest camí vaig més encertada!

Hui vull escriure! No m'eixen les paraules, estic bloquejada, però vull escriure! Em frustra aquesta situació, note que necessite escriure, ja que ara, en aquestos moments (és matinda i tots dormen) no hi ha ningú amb qui poder parlar...

Hui vull escriure! Pot semblar de babaus voler escriure sense estar inspirada, però és que a mi escriure em distrau. M'evadeix dels meus problemes, que en major o en menor mesura, em molesten. I és que ara tots dormen, i no puc molestar a ningú amb els meus mals de cap...

Hui vull escriure! Em sembla que poc a poc ho estic fent! Quina alegria! Quin poc trellat! I si has llegit fins ací sent haver-te fet perdre el temps, no t'aprofitarà per a res haver llegit açò... No té cap significat, no té cap pauta marcada, però almenys m'ha servit per a oblidar, per a evadir-me, per a relaxar-me...

Hui volia escriure! No tenia inspiració, però si alguna idea solta imals de cap, moooooooolts mals de cap, que possiblement ara se m'han oblidat!

Comentaris

  • Roget | 31-05-2007 | Valoració: 9

    M'ha fet molta gràcia aquest relat. De fet, ja fa temps que em dic d'escriure i un cop estic davant la pantalla amb les mans al teclat em pregunte com feia abans per continuar. Una sensació molt fustrant, si més no.

  • Doncs sí[Ofensiu]
    ciosauri | 29-05-2007

    La necessitat de comunicar-nos i d'entrar en una dimensió diferent ens fan venir ganes d'escriure sense saber què. La mà sol trobar alguna cosa, però, si la deixes moure amb el bolígraf als dits o sobre el teclat. Es conecta misteriosament amb el nostre inconscient? Vés a saber!
    Amb la repetició aconsegueixes un ritme que estimula a continuar, sembla la tonada d'una cançó. Està bé!

  • plouifasol | 29-05-2007 | Valoració: 10

    Un 10, Aidus! M'hi sento totalment identificada. Hi ha dies que vull escriure i no em ve la inspiració, i d'altres que no vull redactar res i venen totes les idees. Que n'és de dura la vida del relataire!

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64522 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com