HÒSTIA TU. LA PUTA D’OROS !

Un relat de: joandemataro

El renec, no és més que una medicina natural per rebaixar la ràbia i l’angoixa interiors. I funciona. Tot i que culturalment està mal vist, i de pares a fills sembla que tenim l’obligació de denunciar el seu ús, en realitat tots els utilitzem diàriament, de forma espontània.

Res a veure amb l’insult, doncs aquest és una agressió verbal envers una altra persona i aquí sí que ens hem de posar seriosos. No hauríem d’agredir ningú , ni permetre cap tipus d’agressió al nostre voltant: ni verbal, ni física ni psicològica…

Estic convençut que si fóssim més HUMILS i tractéssim amb RESPECTE sincer tothom , no hi hauria conflictes entre humans.

Hòstia tu, no hauria de ser tan difícil, la puta d’oros!!

Comentaris

  • Bona reflexió.[Ofensiu]
    Naiade | 12-01-2012 | Valoració: 10

    M’agrada el que dius. Moltes vegades escoltem o diem renecs i potser si que s’empren per treure la ràbia o la impotència... però ja hi estem tan acostumats que penso que molts cops l’utilitzem per rutina, no per ofendre.
    Per cert, m’encanta la nova foto que t’has posat.
    Una forta abraçada

  • Vatua l'olla! [Ofensiu]
    panxample | 10-01-2012

    Quanta raó que tens, la paraula clau es RESPECTE i ser respectat.
    Malauradament on hi hauria d'haver més consciencia d'aquest valor, el respecte, és precisament on ni ha menys, em refereixo al mon de la política.
    No ni ha ni un pam de net.
    Cagunl'ou!
    Avant

  • Josep Ventura | 09-01-2012 | Valoració: 10


    Tens tota la raó del mont, molt bo
    Casum el cor de l’aviram !!!!

    una abraçada
    Josep

  • RENECS![Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 09-01-2012 | Valoració: 10

    Tal com dius "HAURIA DE SER MENYS DIFÍCIL", però malauradament sembla que ens agradi "tirant-se el plats pel cap" amb força i rabia desmesurada i a la fi et pares a pensar i dius, perquè... ? - i la conclusió que en treus és "PERQUÈ SOM AIXÍ DE BURROS".

    Poques paraules i molt ben expressades Joan.


    Gemma

Valoració mitja: 10