Ho sento amor...

Un relat de: Dreamy_Girl

Un dia de Juliol et vaig conèixer, parlàvem per l'ordinador, manteníem llargues converses de dues o tres hores seguides.
Al cap dels dies de parlar amb tu vaig adonar-me de que eres especial, que alguna flama s'estava despertant dins de mi. Semblava que a tu et passava el mateix.
Va seguir passant el temps i la flama i l'apreci cada cop eren més grans. El que sentia per tu ja es podia anomenar alguna cosa més que "simple admiració", ara es deia "amor".
Per sort meva, va arribar un dia en que et vaig poder veure, a finals de Novembre, si malament no recordo.
Jo vaig entrar per la porta d'aquell recinte.
Vaig caminar cap el final i allà estaves tu, tan ferm i natural com t'avia imaginat.
Et vaig mirar durant una llarga estona i em vaig acostar a tu.
Vam estar parlant durant una hora, la qual se'm va fer molt curta.
Tenies un somriure preciós, anaves vestit amb un encant especial que et feia únic.
No podíem mirar-nos als ulls i no posar-nos a riure.
Va arribar l'hora de dir-nos adéu. Dos petons vas deixar caure sobre les meves galtes.
Des d'aquell dia tot s'ha refredat, i la veritat no sé ben be perquè. He estat rumiant, pensant en cada gest, cada paraula, cada somriure, cada mirada, tot, no trobava cap inadequat.
Les llàgrimes em queien a vegades quan pensava que aquell noi al qual tant estimava s'estava allunyant de mi.
Ja no em parlaves, ni em feies molt cas.
- D'acord - vaig pensar - La vida s'escorre tan ràpid com la sorra entre els meus dits. No deixaré passar ni un gra més sense aprofitar-lo. No em detindré per tu, ni per ningú. Ho sento amor...

Comentaris

  • no val la pena patir per cap home[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 24-03-2005

    Des de la meva llarga experiència t'ho dic, estic astorada de que només tenguis 14 anys, aquest relat està molt be i el final m'agrada molt ...

    Una besada

    Conxa

  • magnífic![Ofensiu]
    tramuntana | 19-03-2005 | Valoració: 10


    Ostres la veritat es que aquest relat m'ha fet reviure un moment de la meva vida... També em vaig deprimir però despres em vaig donar compte de que no val la pena patir per un tio!!! Hi ha milers en el món!!!!1

    lauri^^

  • Dreamy_Girl | 16-03-2005

    Es cert, m'ha passat, ho he viscut, amb 14 anys. Em considero una persona molt mes madura per la meva edat, en tots els aspectes, fisic i psiquic. Petons i gracies pels comentaris!

  • HO SENTO AMOR[Ofensiu]
    donablanca | 16-03-2005 | Valoració: 10

    és cert? et va passar de debó?
    només ten catorze anys?
    doncs, el relat està molt ben estructurat,gramaticalment perfecte.
    vaig a seguir llegin-te

  • molt bon final...[Ofensiu]
    Capdelin | 15-02-2005 | Valoració: 10

    sense odi declarat, sense despreci, sense crits ni espectacles viscerals, sense caure en pous de buidor i depressió negativa... nirant al futur amb serenor i amb la cara alta... "no deixaré passar ni un gra més de sorra entre els meus dits sense aprofitar-lo... no em detindré ni per tu ni per ningú... ho sento amor"
    és dolent la "idealització"... ens fa més febles i petits del que som... i massa grans als que admirem, que després resulta que no ho són tant i llavors vénen... les decepcions...
    molt ben escrit, m´ha agradat molt... i a veure si aviat puc gaudir del teu tercer relat... i (encara que sigui tard) felicitats pels teus 14 anys ) i que segueixis sent tan alegre i dinàmica!
    petons i una abraçada!!!
    (gràcies pel teu comentari )

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Dreamy_Girl

Dreamy_Girl

29 Relats

57 Comentaris

40122 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Sóc una noia que vaig nèixer un 16 de gener. A l'any 1991.
-Les meves passions: Ballar, Escoltar Música i Escriure.
Seguidament ficaré alguns escrits o frases que em van impactar en el seu moment.
-----------------------------------------
No podria dir-te perquè és sentia així.
Ella ho sentia sempre.
I jo no podia ajudar-la.
Només podia observar-la,
Cometre els mateixos errors.
Què està malament? Què està malament ara?
Masses, masses problemes.
Ella vol anar a casa,
Però no hi ha ningú.
A cap lloc on anar,
A cap lloc per on anar,
I eixugar-se les llàgrimes.
Trencada per dins.
Obre bé els ulls,
Mira fora i troba la raó del perquè.
Has estat rebutjada
I ara no pots trobar el que has deixat enrere.
Amaga els seus sentiments,
No pot trobar els seus somnis.
Està perdent el cap,
Es va quedar al passat.
No pot trobar el seu lloc.
Està perdent la fe,
Ha caigut en al desgracia.
Ella va per tots els llocs...
Ella...està perduda.

(Avril Lavigne)

-----------------------------------------

...Oblideu tot el que no fos la vida, per no arribar a la mort descubrint que no habies viscut...

(El Club De Los Poetas Muertos)

----------------------------------------

Les paraules i les idees poden canviar el
món...

(El Club De Los Poetas Muertos)

----------------------------------------

Agafeu les roses mentres pogueu
lleuger el temps vola
la mateixa flor que avui admireu
demà estarà morta

(El Club De Los Poetas Muertos)