Ho he fet (I)

Un relat de: korbinous

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

dia 1: 07:00

Acabo, de sortir del treball, sóc vigilant en una nau industrial, a les afores d'una ciutat del Principat de Catalunya. A nit abans d'entrar a treballar, li vaig donar 30 euros a una dominacana, perquè em fes una mamada. Visc en una merda de pis i tinc una merda de feina.

M'agraden les armes, si hagués pogut hagués estat mosso d'esquadra, però el problema de diabetis, m'ho va impedir.
Tinc una arma reglamentaria. I diverses d'il·legals, que he comprat a proxenetes, que les porten de l'Est.

Sempre he volgut saber, que es sent quan es dispara a una persona, i avui ho he fet, li he disparat. Sortint del treball he vist un camioner dormint. el polígon estava buit, un tret al mig del cap, amb el silenciador ningú ho haurà sentit.

igual abans d'anar a dormir, truco a alguna de les meves prostitutes habituals, penso petar-li el cul.

10:00


ja ha passat mitja hora del polvo, la Natasha, tenia la regla, em dona morbo foter-li la verga, mentre treuen sang. He de tirar els llençols. M'agrada la sang. Vull veure sang. Vull beure sang.


vaig a dormir.

Comentaris

  • M'ha deixat fred... NO sé...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 18-09-2006 | Valoració: 5

    Una mica massa tolerant amb lo intolerable, aquest relat, trobo...

    No sé, no m'ha agradat molt...

l´Autor

korbinous

5 Relats

5 Comentaris

5396 Lectures

Valoració de l'autor: 5.67