Ho beus?

Un relat de: Jordi Chinaski

Diuen que l'alcohol és com una crossa que t'ajuda a caminar fins que ensopegues amb ella. Val, però, què voleu que hi faci si sóc coix!
Diuen que la gent beu per oblidar les penes. No és cert, les recordes igual només que tant se te'n foten . Això si tens penes a recordar, perquè jo sóc dels que he begut molts cops per no tenir res a recordar. Cap aventura emocionant, cap amor de la meva vida, cap encontre sexual desenfrenat, cap èxit esportiu o personal.
Res.
No tenir cap pena per no haver fet res de res també és un bon motiu per beure, o més ben dit per estar borratxo.
No és cert que la gent begui per "animar-se", per emocions fortes s'inventaren les guerres. Beus per estar tranquil.
Potser direu que sóc una persona amb una vida molt buida. Bé, per això bec.
Per omplir-la!

Comentaris

  • Oscar Wild deia:[Ofensiu]
    ambre | 06-12-2005

    L'alcohol ingerit en quantitats suficients produeix tots els efectes de l'embriaguesa.

    Alcohol, nicotina, barbitúrics i cafè amb vist i plau de la llei...

  • té gràcia...[Ofensiu]
    filladelvent | 27-06-2005 | Valoració: 7

    començar amb un relat com aquest: tota una declaració de principis. Però jo... bé, jo no puc parlar, que vaig començar amb un relat més pornogràfic que eròtic...(ben sola a casa). Continua escrivint (tot i que ja has dit que ho faries en el fòrum...).
    Salutacions.