Hiverns

Un relat de: AnNna

Bangladesh.

Dos nens de pell morena,
somien desperts un món que no vindrà mai,
asseguts a terra, abraçats, tremolant.
La neu els cau sobre les espatlles,
l'estómac els ronca de gana.

Barcelona.

Una dona gran, asseguda al sofà,
mira el resum de la telenovel·la,
i fa una bufanda de llana per al seu nét petit.
El vent gelat mou amb força els arbres,
el foc espetega dins la llar de foc.

Comentaris

  • kukutxa (nana) | 22-12-2005 | Valoració: 10

    Ostres m'agrada el que escrius.
    Trobo que amb poques paraules demostres i mostres el que vols dir i aconsegueixes donar un exemple moral. M'ha agradat moltissim aquest relat.

    Segueix escribint, que molen els temes que et preocupen.

    Et seguiré llegint.

    NUSHKA

  • Senzill...[Ofensiu]
    NoKia | 10-11-2005

    i clar. Ens recorda el que a vegades mai ens interessa recordar... M'ha agradat, anNna ;)

    Molts petons...
    I espero que ja no se't faci tan estrany xDD

    NoKia

  • per molts aanys!![Ofensiu]
    Tiamat | 28-10-2005

    (amb retard, però bé... que també et vaig felicitar el dilluns eh..)

    (gràcies per la dedicatòria, per cert)

    (ara tinc classe d'urbanística, però després intentaré escriure't un comentari més decent)


    UN PETONÀS!!!!!

    Laura

  • tres coses:[Ofensiu]
    Capdelin | 24-10-2005 | Valoració: 10

    1. aquest poema és un sotrac al cor per fer-nos recordar de tant en tant, quan ens queixem de tot, nedant en l'abundància, que hi ha altres móns muntats amb quatre elements bàsics... què bé ho has expressat amb aquest contrallum en blanc i negre...

    2. felicitats pels teus 17 anys (faig tard com sempre)... els 16 t'enyoren, els 17 et coneixen i t'omplen, els 18 esperen impacients per cremar el món i alliberar-te ( que s'esperin, cony! ). Que siguis molt feliç, amb compta-quilòmetres nou i plena de projectes i somnis...

    3. ja ja ja... m'has riure amb el teu comentari al meu poema "eròtic-world" = NO HE ENTÉS RES... jA JA JA
    no m'estranya, foto cada parida paranoica...
    Bé, el que volia és fer una crítica a aquesta mania de seguir la moda, de tenir tot allò que tenen els altres ( com a mínim ), de comprar per comprar perquè ja ho ha comprat tothom...
    "eròtic-world" no existeix, m'ho he inventat, pot significar qualsevol producte de mercat...

    un petó i una abraçada, amiga!!!

  • Primer de tot...[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 24-10-2005 | Valoració: 10

    ...MOLTES FELICITATS!!!!!!

    I ara ja puc dir-te que aquest escrit em sembla meravellós. Plasmes la diferència sense caure en el dramatisme morbós. Exposes dues situacions clarament oposades d'una manera molt senzilla, però directa.

    Et felicito per l'aniversari i per l'escrit. Es mereix un aplaudiment beeeeeeeeeeen gran!!


    17 barrets per vós i 17 abraçades!

    Salz.

  • Quanta essencialitat!!![Ofensiu]
    Jere Soler G | 22-10-2005 | Valoració: 10

    Bon escrit. essencial, senzill, elegant... Et descobreixo un talent innat sorprenent...
    Felicitats.

  • Justament és això ...[Ofensiu]
    L'escriptor mediocre | 20-10-2005 | Valoració: 10

    el que hem d'intentar que s'iguali... les condicions han de ser les mateixes en els dos casos, i qualsevol batalla per l'eradicació de la diferència és guanyada! Continua lluitant i fent poems!

    Pel que fa a la negreta... demana a Omatech a veure si et pot fer un favor i ho pot canviar...

    No t'aturis

    Juseph

  • merda[Ofensiu]
    AnNna | 16-10-2005

    Bangladesh havia de sortir en negreta, també.

Valoració mitja: 10