Hivern

Un relat de: Germanes

Una suau brisa m'envolta la cara; l'únic obstacle que impedeix al vent seguir el seu pas.

Un fulla, cau. Tant subtilment que pot ser ningú més que jo, ho ha pogut notar. Cau a terra, i el veig moll. Ha plogut no fa gaire. Sent el fred que comença a pujar, al seu ritme, per les meves cames. Fins a arribar al meu clatell, provocant un fort calfred. Els carrers són buits de gent, hi regne el silenci, i els colors freds. Passejo pel meu barri, i hi veig les botigues de sempre, i alguna persona valenta amagada sota els seu abric i la seva bufanda. Hi veig aquell cotxe, que fa setmanes que és al mateix lloc. Giro la cantonada, estic a punt d'arribar. Em crida l'atenció un mòbil fet amb fustes, que amb el vent, es mou. Fa un soroll dolç i tendre, un soroll desencaixat en aquella imatge que veuen els meus iris i les meves pupil·les, més dilatades que mai.
Sense esperar-m'ho el vent bufa amb tanta ràbia que em fa difícil respirar, i no em deixa avançar, m'impedeix el pas.

Comentaris

  • fa fred!![Ofensiu]
    Fada del bosc | 21-01-2010

    Hola Aina!
    Una bona descripció de les sensacions que t'envolten a l'hivern.

    llegint el teu relat he sentit el fred!!

l´Autor

Foto de perfil de Germanes

Germanes

5 Relats

8 Comentaris

2990 Lectures

Valoració de l'autor: 6.67

Últims relats de l'autor