Històries mínimes I

Un relat de: Eduardcg

El concurs

-A veure qui té collons de superar açò!! -digué Yahvé als altres Déus mentre contemplaven la Terra completament inundada.



Més val una que dues

-Banyut! -li digué despectivament davant els morros.
-I a molta honra! -li contestà altivament l'unicorn al cavall.



Alisiagataxica (amb "s" i tot junt)

-Alí.
-Sí -contestà l'àrab apropant-se.
-Àgata -també anà.
-Xica -la jove anònima acudí.
Ajuntant-se tots per formar una relataire irrepetible.



L'apartament compartit (L'espanyol, el català i el valencià)

Sembrada la zitzània entre aquells dos, l'espanyol pensà: «Sols tenia una habitació ruïnosa, i ara soc el propietari del pis».



Bar Monterosso

Quan despertà, l'ampolla de cervesa encara estava allí. Per no parlar del dinosaure! És més pesat que el plom!



Desamor i amor

Ella li trencà el cor en mil bocins, i ell en posà un en cada poema d'amor que li escrigué.


La passió del poeta

Deixava un tros del seu cor en cada poema, fins que caigué mort per falta de reg sanguini.



L'optimista

-Des que m'han diagnosticat mania persecutòria, he passat de ser un qualsevol a ser el centre de totes les mirades.



Cria corbs...

Assegut davant el finestró, al caliu del sol primaveral, rellegia les darreres noticies que tenia dels fills, la felicitació nadalenca.



Feina ben feta, dura per sempre

Mentre agonitzava, va recordar a son pare en veure gravat al travesser de fusta la inscripció "Fusteria Josep i fill".




Comentaris

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Bones històries[Ofensiu]
    Unaquimera | 13-10-2008 | Valoració: 10

    És un bon recull, Eduard!

    Tots així, un darrere l'altre, demostren que tens la mida apresa i que ets ben capaç de retratar una situació servint-te de vint paraules i un títol, suggerint a partir d'elles tota una història.
    I a més apliques el teu enginy tant encertadament per l'humor com per la crítica social, per la fantasia com pels textos amb rerefons històric.

    De vegades, davant d'aquests reculls, hi ha qui nomena el que més li ha agradat, però jo no puc destacar-ne un de sol... en lloc d'això, i aprofitant el dia que és, prefereixo felicitar-te!

    Espero de tot cor que hagis tingut un bon dia del sant i t'envio una abraçada de celebració,
    Unaquimera