Hissaré bandera de somnis

Un relat de: anforsa

A veure si algú s'entera i ens compren sabates noves per seguir, que tenim bona muntanya per davant.

7 - 1 - 09

Hissaré bandera de somnis
Com llençols estesos al vent.
Veles blanques, núvols ornis,
Sagetes, aloses trencant l'incert

Escudellaré recapte d'olla,
Farigola a nas ensumaré
I la cullera beurà amb clofolla
L'arròs i pota de corder.

Guixaré amb porró cordillada
Amb el colze com quatre obert
I el xirrit negre farà becada
Per deixar-me satisfet.

Escoltaré els vents que lluiten fora
Si la tempesta de quimeres ha passat
I davall de llençols faré bonhora.
Dormint tip, qui és qui plora...
La manta em té molt ben tapat.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de anforsa

anforsa

18 Relats

42 Comentaris

19224 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
Nascut al febrer del 31, fa molt de temps, no me'n recordo. Va ser a Reus. Soc ganxet, diuen.
He vist el Prim i durant quaranta anys un franc ens aprimà tot el que va poder, quan li va semblar que ja en teníem prou d'inquisició se'n va anar en una assumpció a la vall de pedra, em sembla que com picapedrer.
Aquí, els que varem quedar plorant d'alegria no sabíem que fer i ens varen aconsellar els prohoms que provéssim de que manés el poble, però com que de pobles en eixes terres n'hi ha un fotimer, si han de manar, doncs, es reparteixen els càrrecs i ja està, treball segur per a molts. Ara estem bé. Podem escriure i parlar si no tens son.
Però, ara que teníem molt propet el Benestar, doncs ha passat que s'ha presentat la Crisis que diu que és la contrària del que tenien els que gaudien de diners, hisendes, joies i tot això que dona poder.
En particular, m'agrada escriure, fer trenets que els entesos en diuen versos, i llaurar parades que en diuen els que saben,prosa i així em diverteixo. M'han aconsellat que vingui aquí i que envií pàgines brutes de tinta com cagadetes de mosca .i que ho llegiran més persones. Diuen que si els sembla bé posen comentaris que poden servir per saber el criteri del que un ha enviat. Ja m'agrada. També diu que si hi deixo l'e-mail em poden escriure a mi. Aquí està.
anforsa, arroba, tinet.cat. o anforsa, arroba, gmail.com. ,,,,,
els meus blocs son http://rebaixes.blogspot.com/ -- http://elpolitiquet.blogspot.com/ --
http://retallsvells.blogspot.com/ -- http://escorrialles.blogspot.com/
Jo espero que vingueu, als meus setanta set anys no m'apeteix córrer.
Dic que de Humil, un de mil. No sé si a mi em toca. Gràcies, d'antuvi a tots.