Hi ha tantes coses que vui dir-te...

Un relat de: sensecor

Vaig intentar oblidar-te, però veia les teves fotos, i arriba avui i et tinc tan a prop i al mateix temps tan lluny...Voldría dir-te tantes coses, que no importa lo lluny o lo aprop que estiguem, el meu amor serà per a tu, sempre t'estimaré...que si algun cop et cau alguna llàgrima jo sempre estaré allà..
I no se perquè segueixo estimant-te, no se perquè si aquelles llàgrimes que han caigut han estat per tu, perquè l'amor i la protecció que cercava en tu no existeixen, perquè havia construït somnis i amb una sola mirada s'han destruït...perquè les meves esperances han desaparegut, desaparegut...
I tu segueixes aquí, aquí mirant-me i pensant que jo era aquell noi que deia que tant t'estimava, aquest noi...si, aquest noi...
Lo nostre ho ha estat tot, els jocs de mirades, els jocs que em trenquen el cor al pensar que tu només jugaves, que no senties...
I vui tenir-te prop per abraçar-te i mirar-te, per sentir-te al meu costat, per no reprimir el que per tu sento...
I jo no entenc que per estimar-te deixo de viure, però no diré que he perdut el temps fent-ho...No diré que no ha estat perfecte el joc mentre va durar...
El dolor hem va mostrar les seves cartes, però jo no vaig entendre la seva jugada...Ara entenc i soc jo qui esta jugant, sóc jo la que ara es mor per tu.
I hi ha tantes coses que vui dir-te...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de sensecor

sensecor

150 Relats

160 Comentaris

191366 Lectures

Valoració de l'autor: 9.51

Biografia:
Vaig néixer el 15 de novembre de 1989 a Granollers (aprop de Barcelona). Als dos anys vaig anar-me'n a viure a un poblet perdut per Tarragona i vaig passar allà tota la meva infància. Als 12 o 13 anys vaig tornar cap a el poble del qual vaig pirar quan tenia dos anys i mira aquí estic.

Passo tots el caps de setmana a Barcelona. Que si de festa per aquí, que si fer una volta, que si anar de compres...en fi m'encanta la ciutat de Bcn.

Tinc una personalitat que hem caracteritza molt ja que no em tallo gens a l'hora de dir les coses i no em tallo amb la gent que no conec. Hem considero molt alegre i diuen que sóc molt simpàtic.