Hi ha lloc per l'amistat després d'un gran amor?

Un relat de: Trevi

Per què després d'un gran amor ni hi ha lloc per l'amistat?

Després d'un gran amor les últimes paraules solen ser: "lluitem per l'amistat", "sempre serem amics", "sempre que em necessitis estaré al teu costat"….. i multitut de frasses per l'estil. Per què després es fa tan difícil mantenir una conversa? Si aquella persona ha significat tant en la teva vida, et coneix com ningú, li vas deixar passejar per tots els racons del teu cor i la teva ànima….. per què no li dones la possibilitat de que et doni la mà com amic i t'ajudi a superar els moments dolents que venen ? Seria tan maco superar junts aquells moments en que sembla que no podràs sortir endavant, que els records t'ofeguen l'ànima i el cor, en que penses que no hi ha consol…. Per què no agafar la mà d'aquella persona i susurrar-li que tot anirà bé?

Per què ens empenyem en barallar-nos, fer-nos retrets, i no som capaços d'admetre que trobem a faltar amb tota l'ànima a aquella persona i que ens falta l'alè de no sentir-la a prop?

Per què no dir simplement: Et trobo a faltar i et vull al meu costat?

Realment…. hi ha lloc per l'amistat després d'un gran amor?


Comentaris

  • massa difícil[Ofensiu]
    Jo sóc Jo | 18-04-2006

    Des del meu punt de vista, un gran amor no s'esvaeix quan es talla una relació de parella, però es fa difícil no poder-te atansar a aquella persona com ho feies abans; amb ple dret. Per tant, amb el temps els lligams es redueixen a menys que l'amistat...
    I a més, com s'ha dit, si un amor s'acaba hi ha algun motiu. Un dels dos sempre té motius per anar-se allunyant.

  • clar que n'hi pot haver!!![Ofensiu]
    Matterhorn | 18-04-2006 | Valoració: 9

    t'ho dic per experiència.... pot haver-hi amistat després d'un gran amor. Sempre i quan hi hagi amistat per les dues bandes, i no n'hi hagi una que vulgui algo més (cosa difícil...), xo s'ha de ficar al cap, i si deixes l'amor una mica a banda, l'amistat pot ser molt bona... d'algo haurà servit tot el que heu viscut junts...

    "Crec en l'amor i l'amistat, i tu?"
    ---jo també!

    Felicitats pel relat, dóna molt per pensar!

  • La Fragilitat de l'amistat[Ofensiu]
    amelieXIII | 17-04-2006 | Valoració: 10

    Penso que L'amor ja és una amistat, penso en contra del que creuen molts, que l'amistat és un tresor fragil com un cristall...
    L'amor és la amistat més profunda i més intima, i quan es trenca aquest amor, Quan un dels dos cors deixa de sentir, l'amistat entra en estat de coma i només reviurà si l'amor li dona permís.
    M'agraden molt dels preguntes que et fas, i que fas que en el moment que et llegim ens fem...

  • no n'hi ha[Ofensiu]
    AnNna | 17-04-2006 | Valoració: 10

    almenys en el meu cas.... i mira que m'encantaria.... :'(

    putos tios!

  • Quan has tingut més que amistat amb algú...[Ofensiu]
    angie | 17-04-2006

    és gairebé impossible tenir-ne i menys una amistat com la que dibuixes al teu relat.
    No s'ha de perdre mai el diàleg ni el respecte, però no té gaire sentit compartir intimitats i problemes amb qui no has sabut compartir la vida...

    angie

  • Desprès...[Ofensiu]
    AVERROIS | 17-04-2006 | Valoració: 10

    ...d'un gran amor és difícil una gran amistat. Es pot arribar a ser amics, però alguna cosa s'ha trencat entre els dos. I quan aixó arriba es perd la màgia. Benvingut/da a relats i una abraçada.

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Trevi

5 Relats

13 Comentaris

6136 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Crec en un món més senzill i feliç on les úniques armes siguin les paraules i les mirades.

Crec en l'amor profund i veritable, aquell que és tan intens, que una vegada apareix a la teva vida, tot i que la vida te'l tregui, la seva emprenta no la pot esborrar cap altre amor ni el temps, i queda gravat a l'ànima per sempre més.

M'agraden les converses tranquil.les a la llum de les espelmes, ja siguin amb paraules o en silenci amb les mirades.

Crec en l'amor i l'amistat, i tu?