Heu mort mai?

Un relat de: betixeli

Heu mort mai?, jo si, vaig morir el divendres passat, entre vòmits i crits de dolor. Va ser una mort lenta, agònica, i amb un destí final incert, tan incert que ara sóc aquí, vivint el dia dos després de la mort, un diumenge més aviat apocalíptic, on tothom sembla tan mort i exhaust com jo. I ara que l'aire és inert com el meu alè, només espero no morir mai més, perquè em sembla que no ho suportaria.

Comentaris

  • força ben escrit[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 29-11-2008

    però en aquesta frase hi ha dos errors:
    "Heu mort mai?, jo si, vaig morir el divendres passat,"

    Una coma després d'un interrogant, no cal, i el "si" posterior va amb accent.

    Efectes d'una bona ressaca, potser. Em referia al relat, clar.

    Una abraçada.

    Ferran


  • Impacte contradictori[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 29-11-2008 | Valoració: 10

    Un relat impactant per mi que crec en la vida.
    I no em plantego una vida nº 2.
    Jo trobo molta gent i m'anima que viu i gaudeix de viure.
    T'animo a trobar gent d'aquesta espècie.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de betixeli

betixeli

112 Relats

294 Comentaris

90926 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Surto a la terrassa i cullo tres fulles de menta, en tasto una i escric el que em ve al cap,
i el mateix faig amb les imatges que sorprenen els meus ulls d'aprenent, amb els fets que em remouen i amb els pensaments que faig crèixer sense saber-ne massa el destí. Escric el que sento, i al desar-ho en paraules és com si tot el que he (a)notat esdevingués més tangible, més compartible, més de veritat.