Hem tornat

Un relat de: Henry

Aquesta tarda,
asseguts al banc
que havia estat nostre,
t'he tornat a sentir aprop...

...la llum del port tènue.
M'has mirat...

He tornat a veure en els teus ulls
tot allò que havien brillat.

Has tornat a fer riure un llavis
que jo mai havia oblidat...

...l'olor salat del mar.
M'has fet pensar...

Has tornat a parlar-me
com no ho feies temps ençà.

He tornat a assaborir paraules,
que guardava al paladar...

...el gust dolç del teu perfum.
M'has fet callar...

Hem tornat trepitjar l'arena
els dos agafats de la mà,
i m'has fet tancar els ulls
per escoltar...

...el remor del vent.

M'has tornat a besar.

Comentaris

  • Umm...[Ofensiu]
    Queca | 13-01-2006 | Valoració: 10

    He volgut remenar en el teu passat, volia saber com va ser el teu orígen en aquesta web, i veig que ja tiraves fort! M'encanta. Quina sorpresa més agradable. Sempre has estat tant tu...
    El que passa és que jo, al tanto, dic jo, opinió personal, no sóc partícep de segones parts. No sé, no m'ha agradat mai tornar al passat. M'estimo més caminar endavant. No sé si m'explico... En fi, però que també ha de ser màgic per la persona que desitja aquesta segona oportunitat...

    Mil besades nin! I somriures, infinitud de somriures eterns!!

    Cuida't!!

  • COMENT[Ofensiu]
    Llibre | 23-07-2005

    (Coment avançat)

    Recuperar un amor, recuperar una parella... i tot rere el record dels detalls que en cap moment no s'han oblidat. Això és el que m'ha dit el teu poema.

    No en sé gaire, de poesia, per no dir gens. Però m'ha agradat la música que destil·len els teus versos. Aquest ritme suau que em fa pensar en el port, en l'aigua estancada entre vaixells, en el mar obert i calmat, en la xiscladissa de les gavines...

    Fins la propera!

    LLIBRE

  • Un brindis per tu![Ofensiu]
    Ze Pequeño | 06-07-2005

    No em cansaré de dir-te que em captiva la teva manera d'escriure.

    Fas anar les paraules al teu caprici. Fa la sensació com si sortissin dels teus dits ràpidament, amb vida pròpia, i cadascuna es col·loqués al seu lloc, al millor lloc on ha d'anar. I totes juntes, les paraules, ben col·locades, acabessin creant les obres d'art dels teus escrits.

    Caram Henry, us regalo definitivament el meu barret a terra. Mai més me'l tornaré a posar front els teus versos.

    Una abraçada.

  • Atlàntida | 30-03-2005 | Valoració: 10

    S'ha de renunciar a l'amor, costi el que costi, sempre hi ha una esperança d'un nou retrobament, desprès d'una distancia.
    L'amor s'ho val.
    Mes val un temps de patiment que renunciar a l'amor ocult, clandestí, però al cap i a la fi AMOR.
    Desprès de la foscor, sempre ve la llum, si nosaltres obrim la porta.
    Felicitats per aquesta porta tancada que al final s'ha obert, de nou.
    T'envio dos petons, un a cada galta i una forta abraçada.

  • Heu tornat...[Ofensiu]
    kispar fidu | 28-03-2005 | Valoració: 9

    Quina sort! "hem tornat", heu tornat, has tornat a veure-la, has pogut tornar a gaudir del seu somriure, a respirar la seva olor, a sentir el seu perfum, a veure els seus ulls, a trobar la seva mirada... has pogut tonar a trobar-la, l'has retrobat. Has pogut reviure aquell sentiment i totes aquelles sensacions que tant ens agraden i que tant ens fan patir...

    Felicitats per "haver tornat"!!! jejejeje, ciao!

  • tornem-hi doncs...[Ofensiu]
    rousy | 06-03-2005 | Valoració: 10

    Sovint, les paraules són el reflex de la mirada, dels sentiments perduts en un mar de somnis i projectes, són el mirall d'una ànima que vol estimar i que mai podrà oblidar qui és ni què vol ser... Felicitats, perquè has aconseguit que cada lletra, cada espai, cada coma, formin ja part d'un món que tots voldríem abraçar...
    Segueix així jove poeta!
    Petons

  • és molt maco...[Ofensiu]
    AnNna | 05-03-2005 | Valoració: 10

    m'ha agradat molt llegir-te, noi! només tens un relat, t'animo a escriure'n més! jo també et dono la benvinguda a RC.
    bé... de veritat que és molt bonic... té un ritme molt màgic... i una essència... no sé... que m'agrada, en fi... bonic, bonic....
    petons!
    aNNNa

  • Doncs,[Ofensiu]
    Lavínia | 05-03-2005 | Valoració: 10

    per ser algú que vol "aprendre a escriure"; t'he de dir que ho fas molt bé. A més té musicalitat, el poema i n o per la repetició del so acabar "ar" de segons quins versos, sinó pel ritme, a més de contingut és bonic perquè tracta del retrobament de l'amor a través del "m'has tornat a besar".

    Felicitats, enhorabona i que gaudim per temps de la teva poesia.

  • Recomençar un nou camí...[Ofensiu]
    ROSASP | 05-03-2005 | Valoració: 9

    Hola! Benvingut a Relats en Català.
    Aquest amor que retorna i que el temps no havia esborrat, gravat a la pell encara el gust dels instants preciosos i les sensacions tan difícils d'oblidar.
    Que bonic poder tornar a sentir de nou l'escalfor de l'amor, recomençar un camí amb noves forces i perspectives.
    Molt sincer i tendre.
    Una abraçada i molta inspiració!

Valoració mitja: 9.6