Hem creuat la línia.

Un relat de: mrcke

Avui hem creuat la línia, ens hem drogat i ho hem fet amb calma, assaborint cada segon com si fos l'últim. Ens hem deixat endur per la follia de l'instant. Hem palpat cada sensació i ho hem fet amb tot, amb els llavis, les mans, les mirades...

Durant una mica més d'una hora hem esdevingut una sola persona, l'amor ens ha unit Les carícies ens han explicat com és de meravellós recórrer els nostres cossos.
Avui hem conegut la millor de les drogues, avui hem conegut l'amor foll, l'amor físic, l'amor apassionat pel sexe.

Comentaris

  • Txell Pellicer | 21-11-2006

    L'amor fisic, l'amor foll! Quins maldecaps que dona i que n'es de bo quan arriba!
    Curtet però ben escrit! M'ha agradat molt!

    Sort, en tot,
    Pell

l´Autor

mrcke

5 Relats

11 Comentaris

6139 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Tinc 30 anys, no tinc ni idea d'escriure, però de tant en tant m'agrada intentar-ho.
Sóc més de ciéncies. M'agrada llegir, sobre tot novel·les d'intriga, de terror, la poesia i ciencia ficció.
Doncs res, vaig trobar aquesta pàgina i em va agradar molt el respecte que tothom té per tothom i això em va animar.
Si algú vol qüalsevol cosa ja ho sap. M'agrada ser amic de tothom. Em podeu preguntar el què volgueu.
Merci! una abraçada a tothom!! i perdoneu pels meu relats!!

mrckect@hotmail.com