He sortit a buscar-me.

Un relat de: Lafadadelanit

Volia escriure't el millor text del món, creu-me, omplir-ho d'adjectius bonics i precisos que definissin tot que el que em passa pel cap en escoltar el teu nom. Volia que si, per casualitat, un dia el trobessis, quan fossis més gran, et retornés tot el que vam viure. Necessitava explicar-te quant i perquè t'estimo, encara ara, que no hi ets.

Però avui, divendres, no em vec amb ganes ni forces de deixar un trosset més de cor en aquesta carta, no tinc temps ni paciència per seguir lligant lletres que mai t'han fet tremolar. Així que m'he tret la disfressa i m'he vestit amb aquests setze anys que duc a sobre, he agafat el bolso, m'he lligat el mocador al coll i he sortit al carrer, per a perdre'm i no anar a enlloc, per a saltar vassals i fer el ximple, per creuar semàfors en vermell i pujar, com un nen petit, damunt de tots els bancs i imaginar-se contes després; no porto rellotge ni penso interessar-me per l'hora, tornaré quan hagi trobat aquella part de mi que has esmicoltat i escampat per tots els carrers d'aquesta sorollosa ciutat.


Comentaris

  • molt original...[Ofensiu]
    joandemataro | 30-10-2012 | Valoració: 10

    el títol que ja atreu a obrir el relat i molt belles paraules on descrius aquesta determinació per començar de nou, deixar enrere el que ja ha quedat i renéixer, retrobar-se

    molt bonic i encoratjador

    rep una salutació ben cordial des de mataró
    joan

  • Fascinant[Ofensiu]
    Fada del bosc | 02-02-2010 | Valoració: 10

    He tornat a ensopegar amb un dels teus relats, i.... m'ha fascinat. una de les frases que més m'ha agradat és: " m'he tret la disfressa i m'he vestit amb aquests setze anys ", ja seria hora que tots ens treguessim la disfessa i ens mostressim tal i com soms ni més ni menys.

  • M'estic enamorant de la teva poesia[Ofensiu]
    Cincdos | 02-02-2010 | Valoració: 10

    dolç i tendre com ses bones mirades, com la poques paraules com el joc de somriures que algun dia quelcom et tornarà a regalar.

  • m'acabo d'adonar[Ofensiu]
    carpe diem. | 02-12-2009

    de que no hi han més relats,
    espero que en fagis més, estaria bé llegir-los.

    .

  • carpe diem. | 02-12-2009

    M'ha agradat molt, de debó.

    Llegiré algun relat més teu, espero que siguin tan bons com aquest.

    Una abraçada, espero que torbis tots aquests trossos perduts.

  • Maravellós relat, on segurament[Ofensiu]
    Romy Ros | 02-12-2009 | Valoració: 10

    tu no sé si t'has trobat però jo m'alegro d'haver-te trobat i llegit. Prosa poètica que revestida de 16 anys ens has donat una lliço de vitalitat i d'amor. Ens deixes un regust de vitalitat maravellós amb el teu relat. Enhorabona i espero seguir llegin-te perque m'has encantat!

  • i m'hastrobat[Ofensiu]
    Epicuri | 02-12-2009

    Llegint elteu relat. Val la pena cercar, no saps mai que pots trobar; i sbre tot sortir, sortir sortir...

    Així que m'he tret la disfressa i m'he vestit amb aquests setze anys que duc a sobre.


    Les disfresses poden ser molt divertides pero sempre ,sempre cal treure-se les. per poder apujar-se a les voreres i cantar com l'infant que som.

    Segueix escrivint.

  • Per trobar-se[Ofensiu]
    annah | 01-12-2009 | Valoració: 10

    un s'ha d'haver perdut...
    Per tornar a néixer, cal haver mort.

    Mai és massa tarda per retrobar-se a un mateix i tornar a recomençar!

    Una abraçada!

    Anna

  • He valorat alt però...[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 01-12-2009 | Valoració: 10

    El text és punyent. T'escapes i segurament hauràs, per aquest camí que no és camí, repetir aquest Relat.
    Identifica i carrega't aquests lladres que et roben els teus horitzons de llibertat.
    T'ho dic i comparteixo de tot cor.

  • anims![Ofensiu]
    Nyanga | 01-12-2009

    T'animo des d'aqui a que trobis tots els trossets esmicolats, que et perdis tan com vulguis si després saps retrobar-te amb tu mateixa, amb un tu sincer i ple. T'animo tb a que siguis nen, a fer bojeries, a viure la vida i a ser feliç! I ja veuras com el cor poc a poc es va posant al seu lloc, amb cicatrius però a punt per tornar a betagar de nou ben fort!

    Una abraçada

  • Ets la primera que valoro[Ofensiu]
    Pell de Lluna | 01-12-2009 | Valoració: 10

    Com et dic ets a la primera escriptora a qui comento i valoro.

    I tot i ser novata crec que no s'ha d'escatimar davant d'un text tan maco com el que has creat.

    Enhorabona.

  • Boníssim[Ofensiu]
    Orfeu | 29-11-2009 | Valoració: 9

    Sóc una persona que sol puntuar baix, de fet, encara no he ficat cap 10, però aquest relat és tan bonic que m'has temptat de fer-ho. Enhorabona!

  • indefinida | 29-11-2009 | Valoració: 10

    M'ha agaradat molt, potser perquè m'hi he sentit identificada.
    Espero que publiquis més relats.


    Salut!

  • Carolina | 28-11-2009 | Valoració: 10

    M'ha encantat, de veritat. No només per lo ben escrit que està, si no que també pel contingut tant real, tant humà i amb el que tant m'hi puc identificar :)


    Una abraçada!



    Carolyna

Valoració mitja: 9.92