He escabellat els núvols

Un relat de: onatge

He escabellat els núvols.



He escabellat
els núvols
com ho fa el vent.

Ara tinc boira
a les mans
i rosada
a la galta.

L'absència
de sol i la
presència
de núvols
han pintat
el dia de
color gris.

L'onatge del mar
sembla que no
tingui ni contracte
ni dret a l'atur...



onatge

Comentaris

  • Molt bo[Ofensiu]
    Naiade | 15-01-2009 | Valoració: 10

    Un poema especialment bell, sembla que et sentis tan lliure que fins i tot et deixes anar, sentin-te vent, flotant entre núvols, repartint boira i rosada i encara que el sol no surti i el dia sigui gris, l'onatge mai s'aturarà.

    Una forta abraçada

  • Felicitats[Ofensiu]
    Calderer | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Carai![Ofensiu]
    lagavinadelfar | 07-12-2008 | Valoració: 10

    M'agradaria escabellar com ho fas tu. En poques paraules treus la teva profunditat.

    lagavinadelfar

  • Absència i presència[Ofensiu]
    Unaquimera | 13-11-2008 | Valoració: 10

    Quan el sol és absent, sembla que tota la tristor del món planeja a sobre nostre... a no ser que la seva marxa hagi succeït després d'un Capvespre bell... o que hagi ocasionat un deliciós poema com aquest, lleu i encisador.

    La presència dels núvols, en canvi, és una d'aquelles companyies que pesen, que ens llastren, que ens enfosqueixen sense cap raó el dia: només en les ales del vent rau el poder d'escombrar-los del nostre cel i la nostra ment, com en la teva poesia el d'il·luminar-me el dia.

    T'envio una abraçada escabellada, ja que encara no s'ha passat la pinta de la rutina,
    Unaquimera

  • Un poema[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 20-07-2008 | Valoració: 10

    perquè sigui bo, no ha de ser forçosament llarg i tu ho demostres amb aquests regals que ens fas.
    Ara tinc boira
    a les mans
    i rosada
    a la galta.
    Preciós!
    Una salutació.
    Nonna-Carme

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

394206 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com