He de ser glaç

Un relat de: Llibre

He de ser glaç
per sobreviure a la lava
que espurneja en grumolls
de foc
maleït pel record.

He de ser glaç
per combatre la por
davant l'infidel besada
de la revenja
dels fats.

He de ser glaç
per assolir
la cremada de l'amor.



(22-12-2008)

Comentaris

  • molta força...[Ofensiu]
    joandemataro | 30-09-2010 | Valoració: 10

    i molt bonica manera d'espressar uns sentiments
    avui et començo a llegir amb el teu permís
    una salutació cordial des de mataró
    joan

  • Mira no t'ho creuras[Ofensiu]
    Leela | 31-03-2009

    però aquest poema m'ha fet venir al cap a l'Elisa (la protagonista de Júlia M. - per cert, ja l'he acabat i et faré un comentari com déu mana ;-D)

    Glaç per enfrontar-nos al passat que ens arriba en forma d'engrunes, de lava cremant.
    Glaç per com els fets del passat se'ns regiren al present i fan canviar el rumb de les nostres vides, de manera infidel, com si d'una traició es tractés, apartant-nos del camí que tan bé ens havíem dibuixat i del qual no ens volíem allunyar.
    Glaç per poder encabir tot l'amor que la vida, la història, les persones noves i les que fa temps que coneixem ens donen de manera gratuïta quan ens decidim a obrir els ulls per poder-lo rebre.

    Un poema que diu molt... malgrat semblar 'ser fet de glaç' ;-D

    Petons!

  • no m'he quedat de glaç[Ofensiu]
    kispar fidu | 04-03-2009

    perquè, tot i que curtet, no l'he pas llegit! que ja em reclama el llit i estic allargant els minuuuuts! jejeje

    però he vingut a tu (ohh, com sonaaa) des del Fòrum, i he vist que has actualitzat la teva bio!

    Ara sí que això sembla un cv d'una escriptora del teu nivell!!!!! ara ja fa joooc!
    El bloc, iskander, la web "oficial"... carai tu! quin nivellassuuuu!


    per cert, apunta'm a la llista de convidats pel 28, eh!!!! :)


    un petonet de pàgina de llibre.

    nanit

  • ..........[Ofensiu]
    ESTEL | 03-03-2009 | Valoració: 10

    crec què és la primera vegada que et llegeixo i estic satisfeta d´haver passat per aquí.
    Aquest poema ple de passió, d´emoció, de sentiments, què demanes saber-los controlar, oi? Ser glaç per poder sobreviure a l´amor. És curiós necessitem ser foc per sentir l´amor, i hem de ser glaç per combatre el desamor.
    Una abraçada

  • Ninona!![Ofensiu]
    Queca | 21-01-2009 | Valoració: 10

    Quant de temps sense saber res de tu! I ara, arrel d'un comentari que m'han fet en un relat antic, m'he tornat a trobar amb un comentari teu, i m'has tornat a desprendre aquella tendresa tan característica teva... Mil gràcies per tot.

    I l'enhorabona per aquest llibre!

  • Suggerent i estimulant.[Ofensiu]
    JoanaCarner | 19-01-2009 | Valoració: 10

    Poesia suggerent i estimulant. M'agradat molt

  • 5è aniversari!!![Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 11-01-2009 | Valoració: 10

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • He de ser de glaç...[Ofensiu]
    Teresa Saborit | 30-12-2008

    "He de ser de glaç"... Per oblidar el teu rostre, les teves mans; els teus mots de foc. "He de ser de glaç"... Per oblidar que un dia, ingènuament, vam esquarterar-nos el cor.

    "He de ser de glaç"...

    M'ha encantat la tornada del teu poema! Em deixes que te la robi? Amb frases així, una s'atreviria fins i tot a escriure un poema, jeje (és broma, és broma).

    La tercera estrofa em grinyola una mica, però tampoc et sabria dir perquè... És... Com si de sobte es trenqués la musicalitat, la tonada, el ritme de les dues estrofes precedents... Però potser aquesta ja era la intenció.

    Espero que els reis mags et portin un carregament d'inspiració! (encara que... Per què la necessites, tu, la inspiració? JAJA)

    Molt bon any, guapíssima!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Llibre

160 Relats

1347 Comentaris

288775 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Hola a tothom!

Què faig? M'enrotllo i us explico coses o ho deixo córrer?

Millor ho deixo estar i us indico l'enllaç cap a la meva web, on també trobareu la meva adreça de correu electrònic: Sílvia Romero i Olea


Sílvia Romero