Havent escoltat els pets per enèsima vegada...

Un relat de: L'escriptor mediocre

Torno a escriure!
Somric,
m'assec
amb la tranquilitat
de saber
que sempre tindré
el català a prop
i que, encara que
a la gent no li agradi
sóc com sóc,
sóc català,
independentista,
alegre,
amb ganes de canviar
quelcom més que el món
de ser algú
que em faci sentir més orgullós
dels meus origens
que m'han fet fort,
lluitador,
resistent,
amb l'ingeni suficient
com per arribar
allà on vull anar.

Comentaris

  • Juseph![Ofensiu]
    AnNna | 28-09-2005 | Valoració: 9

    Els Pets... els meus Pets.... uff... sí és que són com una banda sonora! M'encanten! Tenen un trosset de la meva vida, ja!

    M'ha agradat el teu poema, noiet... Aquest esperit de lluita.... he de dir-te que l'he llegit molt ràpid, però... tenia ganes de comentar-te... ara me'l miraré millor...

    Pets... gràcies per tot!

    Solarin! Jo hi seré, a Cardedeu!!!!!com per perdre-me'l, saps?! Penúltim concert de l'any, i l'any que ve s'agafaran vacances, es diu!!!! A treure tot el que duc dins en aquelles dues hores i quart! Cinquè concert de l'estiu!

    Us estimo!

    AnNna

  • Els Pets...[Ofensiu]
    solarin | 28-09-2005 | Valoració: 8

    Qui no els ha escoltat mai? :O
    I tot el que signifiquen... a nivell cultural, personal i "reivindicatiu" a la seva manera, per què no? Doncs ho has plasmat ben bé!
    Que vagi bé!

    PD: aquest divendres toquen a Cardedeu ^^

  • Hola Juseph[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 28-09-2005

    He entrat a aquest poema pel títol. Sí, a la meva edat, i encara de tant en tant escolto els pets. I és que m'han fet sentir tant!!!

    M'agrada la teva declaració de principis, contundent i directe. Tan de bo sempre siguis així i mai perdis les ganes de lluitar pel que creus i defenses, i que sempre, sempre, arribis allà on vols anar.

    Un barret per vos, ple de cançons..... catalanes!

    Una abraçada.

    Salz.