Han segat una flor

Un relat de: voltor
HAN SEGAT UNA FLOR - X.87

Luxe inútil i excessiu segar una flor entre mig del blat madur...

Ai segador matusser... No vas saber que hi tenies una flor a la garba fins que el clam no va arribar a l'estrella més alta d'aquella nit; fins que les llàgrimes no foren deu d'amargues aigües.
Ai segador...Per a que volies la flor, un cop segada?
Ai segador... Però no has pensat mai en el sembrat?
No t'has adonat de com n'era d'il·luminat amb la seva presència viva?
Ai segador d'una flor...

Comentaris

  • Gràcies per tornar a RC[Ofensiu]
    Carles Ferran | 02-09-2012

    El teu amable comentari m’ha dut fins els teus escrits, que desconeixia, i m’he adonat que feia temps que no participaves. I és llàstima, perquè tan la prosa com la poesia són realment engrescadors, amb un lèxic esponerós i ampli, unes descripcions precises, detallades, poètiques, i els arguments farcits d’imatges suggeridores que mouen a la reflexió. Per sort, sembla que darrerament vas posant remei a la teva sequera.
    Referent al meu poema (o poemes encadenats) són autobiogràfics. He tingut la sort de gaudir d’alguna relació així, encara que demanen una predisposició per ambdues bandes perquè siguin reeixides. No acostumo a relatar coses personals, però aquest cas és especial. Pretén desmitificar les relacions sense compromís.
    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de voltor

voltor

18 Relats

18 Comentaris

13158 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
Nat el 1942
Muntanyenc, esquiador, alpinista
Jubilat, em sento vell