Habitació 69

Un relat de: Queca

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Aquell dia em trobava a Saragossa, per un tracte que la meva empresa havia de tancar. Era un viatge de negocis. Jo ja estava acostumada a viatjar, però sempre em trobava molt sola. L'empresa per la qual treballo em va aconseguir un bon hotel, i després de dinar, vaig pujar a la meva habitació a preparar-me la reunió que tenia al vespre. El tracte era vital per la meva empresa, i a mi m'havien ensenyat a deixar-m'hi la pell. Em vaig posar còmoda, disposada a treballar unes quantes hores. Estirada al llit, gaudint d'una bona música, em vaig treure els pantalons i la brusa, i vaig deixar caure sobre la meva pell una vella camisa que sempre m'acompanyava en els meus viatges. Ja duia una estona concentrada en la pantalla quan van trucar a la porta suaument. Sense donar-me temps a contestar, va entrar una noia del servei de neteja de l'hotel. Al veure'm, em va preguntar si em feia res que netegés una mica l'habitació. Jo no hi vaig veure inconvenient, mentre no em destorbés de la meva feina. Ella va entrar un carret ple de productes, i sense mirar-me es va enfilar a una de les cadires, i va començar a netejar els vidres de la finestra. No sabia ben bé perquè, però era incapaç d'apartar la mirada de les seves cuixes, tan fermes, i amb aquesta corba a mida que s'acosten al final o al principi, segons es miri. Em va cridar l'atenció la indumentària que duia. Una faldilla ben curta i una brusa quasi transparent, amb el logotip de l'hotel brodat sobre el pit esquerre. Llavors, sense avisar, es va tombar, i em va enganxar amb la mirada perduda sota la seva faldilla, intentant endevinar quina roba interior duia.
-Es curioso el número de habitación que le ha tocado, ¿verdad señora?
Jo no sabia què dir, m'havia posat tan vermella que feia joc amb les cortines.
-Um... -vaig aconseguir murmurar, fent veure que estava massa ocupada amb l'ordinador com per petar la xerrada.
-Siempre me ha gustado ese número, desde xica, ¿a usted no?
Estava clar que els meus intents havien fracassat.
-No lo sé, tampoco es que me llamen especialmente la atención los números.
-¿Y me lo dice usted, que por lo que se ve es una amante de los negocios?
-Bueno, tampoco hace falta adorar los números para trabajar en una empresa.
I llavors va passar. Va somriure maliciosament, amb una lluentor especial als ulls que mai havia vist.
-¿Me ayuda usted a bajar de aquí? Le tengo tremendo pánico a las alturas.
La vaig mirar incrèdula, però tot i així, com hipnotitzada per aquells ulls foscos que em miraven, vaig alçar-me del llit i m'hi vaig acostar. Vaig rodejar la seva cintura amb les mans, i ella es va deixar lliscar suaument sobre meu, primer amb les seves mans sobre les meves espatlles, i acte seguit, tot acaronant-me, els seus dits van baixar fins als meus pits, que es movien excitats sota els sostenidors.
-A mi los números tampoco me gustan demasiado, pero el de su habitación me encanta.
-No veo que tiene de especial.
-Se lo enseñaré.
Havia caigut de quatre potes al seu parany. Em va enganxar l'orella amb la boca, i a mida que la seva llengua recorria tot el pavelló auditiu, les seves expertes mans van buscar els botons de la meva camisa, que es desfeia de ganes de jeure oblidada en un racó de l'habitació. Les meves mans, inexplicablement, no es van quedar quietes al lloc on el meu cervell els hi ordenava, sinó que van explorar tota la geografia d'aquella noia, enfadant-se amb la faldilla, que no els hi permetia arribar on volien. Un cop amb la camisa desbotonada, els seus dits juganers van acariciar-me la panxa, que començava a tremolar, tot i que de fred en feia més aviat poc. La seva llengua buscava la meva desesperadament, i jo ja no sabia on em trobava. Mai ningú m'havia tocat com ho feia ella, ni tan sols tots aquells homes amb els que havia passat estones d'intimitat, i que lloaven tant el meu físic com meves mans. Suposo que no hi ha ningú que conegui millor el sexe femení com les pròpies dones. Les seves mans es varen aturar un instant sobre el meu melic, per després baixar fins a tocar la costura de les calces, que jo no entenia què feien encara allà. Els meus dits ja s'havien desfet de la brusa de la noia, i els meus ulls es delectaven amb l'espectacle que oferien els seus pits, tan rodons i de mida justa, que es mantenien ferms ajudats per aquells sostens que semblaven pintats sobre la pell bruna. Encara no m'explico com vaig arribar al llit. Quan vaig adonar-me del que passava, ella ja m'havia estirat sobre els llençols, i em llepava cada centímetre de pell que la llengua trobava al seu pas. Jo li acariciava l'esquena fins arribar a la faldilla, i dolçament li vaig descordar, fent-la rodolar pel terra, com una fulla seca. Ella es va desfer dels meus sostenidors amb una agilitat felina, i la seva boca va anar a l'encontre dels meus mugrons, que més que mugrons semblaven cigrons. El contacte fred i humit de la seva llengua em va fer estremir. Quan vaig poder reaccionar, les meves mans ja eren sobre les calces de la noia, i amb gran plaer per part meva vaig comprovar com les baixaven fins als turmells, on els seus peus van acabar la feina. Un cop eliminada aquella barrera, els meus dits varen palpar tot el que aquell tros de roba amagava. Varen descobrir un paradís d'olors i sensacions delicioses, que se succeïen unes rere les altres. Jo encara duia les meves posades, però no van trigar gaire a formar part de la decoració d'aquella habitació. Així, nua, em vaig sentir desprotegida d'aquella dona que es movia sobre meu com un gat, esgarrapant-me aquí i llepant-me allà. Per intentar defensar-me, la vaig deixar en igualtat de condicions, llençant els sostenidors amb fúria contra la paret. Jo estava desesperada, necessitava un orgasme ja. Ella va semblar llegir-me el pensament, perquè tot seguit va passar de llarg el meu ventre i va anar a aterrar sobre el meu sexe, obert i expectant. Només sentir la punta dels seus dits fregar-me el clítoris vaig viatjar a un altre món. Un món de somnis i fantasia, un món del qual ja no volia marxar. La seva llengua, mentrestant, em mullava els llavis i la boca, d'on em sortien gemecs dels quals no em creia capaç.
-Esto se puede hacer en cualquier habitación, pero en la suya es una obligación rendirle homenaje a ese número.
Jo era incapaç d'articular cap paraula.
Es va aixecar, i es va girar, de tal manera que el seu sexe va quedar a l'alçada de la meva boca, i la seva llengua podia jugar a fet i amagar amb el meu clítoris. Mai m'havia sentit tan plena. Les meves mans acariciaven el seu cul mentre que els seus baixos es desfeien dins la meva boca. La seva silueta era presa d'espasmes que la feien tremolar, i en aquells instants, la seva llengua llepava amb més fúria el meu sexe, i em feia arribar a llocs que no m'havia imaginat mai que existien. Ella cridava que en volia més, bramava que no parés. Jo només era capaç de tancar els ulls i deixar-me anar. A cada cop de llengua sortia de la meva boca un nou gemec, que ressonava dins la noia a través del seu sexe. No sé quanta estona varem estar així, sentint orgasme rere orgasme, llepant i xuclant el sexe de l'altra, jugant amb el clítoris entre les dents. Poc a poc vaig anar sentit com el cos de la noia anava perdent força, i s'anava rendint al plaer. Varem quedar així, una sobre l'altra, estirades al llit, amb el cor bategant ràpidament. Em costava respirar i quasi no sentia les meves articulacions. Llavors, la noia es va aixecar lentament, es va vestir i fent-me un petó al front em va dir:
-Ha sido un placer. Si algún día se vuelve usted a hospedar aquí, no dude en quejarse de la suciedad de su habitación.
I va marxar, deixant-me allí, despullada i exhausta.

Comentaris

  • llamp! | 14-04-2013


    Un relat intens i curiós, pel fet de ser dues dones. Però avui ja no em sobta res. Cal dir que el relat eròtic pel relat eròtic... que diguin el que vulguin! Que és una "gozaaaaaaada"!





    llampurnejant de nit!

  • El paradís dins una habitació d'hotel![Ofensiu]
    Unaquimera | 09-03-2007 | Valoració: 10

    He vingut fins al teu espai i he llegit el primer relat eròtic que vas escriure i publicar: ara soc jo la que s'ha llençat a l'aventura de l'eròtica! És culpa del de Relats, que ens provoquen amb el concurs, jajaja!... Tot sigui per provar coses noves i aprendre quelcom!

    Veig que en el teu cas el text va agradar força... i no m'estranya gens!
    Està ben portada la trama, començant per petits detalls (la mirada sobre les cuixes fermes i la seva corba, sobre la indumentària: faldilla ben curta i una brusa quasi transparent, la possible roba interior... ), per la referència al nombre mític, el 69!, el somriure maliciós i la lluentor als ulls... saps crear ambient, Queca!

    Després, arriba el contacte, l'exploració, les carícies... i el paradís!! Somni, fantasia i plaer: una barreja molt eròtica, certament!

    T'envio una abraçada i un somriure d'orella a orella,
    Unaquimera

  • Buff...[Ofensiu]
    Ilargi betea | 04-05-2006 | Valoració: 10

    quin relat més intens! No sabia que se't donava tant bé la literatura eròtica...
    Crec que has aconseguit excitar el lector, i més tractant un tema com és l'homosexualitat femenina, que sempre acaba sent més morbós.

    Una abraçada innocent (hahahaha!), molta màgia i que tinguis molts orgasmes com els que has descrit!

  • Boníssim![Ofensiu]
    MoLi | 12-04-2006

    Visca el lesbianisme i visca a tothom que en parla lliurement.
    Segueix així!

  • Queca, [Ofensiu]
    Leela | 31-10-2005

    després de la nostra breu conversa sobre hemoglobines al forum... no m'he pogut resistir!

    No tinc paraules! M'ha encantat! (et diré que fa temps que intento escriure una cosa així i no me'n surto...). Ho he trobat ben redactat i amb el seu punt (ni massa ni poc, el suficient...).

    Una abraçada!

    Leela

  • Demà aniré al metge[Ofensiu]
    josep2005 | 02-10-2005 | Valoració: 10

    Mira, sóc un noiet apocat i amb dèficits hormonals. Per suposat, i malgrat els meus 37 anys, no he tingut cap experiència sexual. I aquest fet, que alguns amics meus han titllat d'inconcebible, per a mi ha sigut del tot natural i una prova de la meva proverbial maduresa. De fet, manifesto amb orgull que mai no ho he desitjat. Encara més, dos cossos nus copulant, amanyogats, gemegant l'un damunt de l'altre, sempre m'han semblat dos éssers primitius, incivilitzats, gens diferents de les bèsties salvatges que s'esbudellen a les selves africanes.

    Després de llegir el teu relat, per primer cop en la meva vida, he sentit com una tensió entre les cuixes. Per suposat que demà aniré al metge a que em recepti. I tu, sisplau, deixa d'escriure aquestes coses brutes que torben la serenitat de la vida de les persones decents.


    Selecció de frases especialment perilloses:

    Necessitava un orgasme ja!

    A cada cop de llengua sortia de la meva boca un nou gemec, que ressonava dins la noia a través del seu sexe.

    Jo encara duia les meves posades, però no van trigar gaire a formar part de la decoració d'aquella habitació

  • Uaaau![Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 23-09-2005 | Valoració: 10

    Que maco noia! Quina passada!
    Dedicat'hi!!
    Moltissims petonets!!
    I .. per cert..
    MOLTISSIMES GRACIES PEL COMENTARI!
    Muack

  • buffff[Ofensiu]
    Perestroika | 12-09-2005

    increible! m'ha portat tants records, està tan ben explicat...semblava que visqués la situació i tot! i sort que era el primer que feies! M'encanta el tema! je,je,je! felicitats!

    (votat i afegit als preferits ;) )

    Salut!

  • Doncs a mi m'ha agradat molt![Ofensiu]
    boigboig | 11-09-2005


    L'he trobat sugerent, amb el llenguatge adequat, les paraules precises. Jo fins hi tot hauria entrat en més detalls, però es que jo sóc una mica marranet.... hehehe.
    L'historia és creïble, no hi veig cap pega. No dirè que a mi m'ha passat, però.... llàstima!
    Potser hi falta una mica més de suc. És l'única pega. La pregunta a respondre és: que volies explicar? Una dona que en un moment donat desitja a una altre? Bé, està bé, però... té suc si: té remordiments, o bé s'adona que era el que sempre havia volgut, o passa alguna sorpresa, o .... no se.
    Però repeteixo, m'ha agradat molt!
    Au, segueix així que m'ho passo pipa!

    BOIG

  • Boníssim![Ofensiu]
    foster | 10-09-2005

    Sí, m'ha semblat boníssim, tot i alguns peròs força obvis que, no obstant comento. Primer, massa previsible i, segon, diria, quasi inverossímil sense petits retocs. Amb tot, la prosa solta i desenfadada, i el ric, ampli i alhora precís i gràfic vocabulari de la llarguíssima escena de sexe pròpiament dit, valen per si sols una sincera felicitació.
    M'ha encantat la suggerent frase que parla de "la corba de les cuixes a mida que s'acosten al seu principi o al seu final, segons es miri".
    Felicitats
    foster

  • Les habitacions d'hotels…[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 08-09-2005

    tant suggerents elles.

    Força bé el relat, per ser el primer.

    Trobo que té moments molt simpàtics que ajuden a relatxar la tensió (els mugrons com a cigrons) que sempre genera l'erotisme.

    Les descripcions son prou precises, aixó és important en un relat erótic (passa el mateix que amb el terror), sen's té que explicar el que està pasant o no podrem veure l'imatge.

    Una pega, però. La literatura erótica és diferent en mans d'una dona que d'un home (ni millor ni pitjor, diferent), la manera de sentir-la és un altre, i el teu relat està una mica en terra de ningú.

    (Ara que no ens escolten… crec que tindries que probar d'escriure un conte explicant el que tu sents, no tens per que penjar-lo, i comparar-lo amb el que pugui haber escrit hom des de l'altre costat. Com a pràctica va molt bé).

    Segueix probant amb l'erotisme, és una escritura de genere molt gratificant.

  • Això del seixanta-nou[Ofensiu]

    És curiós com sobre el mateix concepte es poden escriure coses tan diferents.
    Fa uns mesos vaig escriure una cosa amb el títol més explícit -M'agrada el seixanta-nou- però no sé perquè els editors no em van posar pas la noteta d'allò de ferir sensibilitats…

    Posats a fer una crítica del teu relat, constructiva, la vull fer:
    · Es veu massa des del començament com acabarà la cosa. D'alguna manera hauries d'intentar imaginar alguna sorpresa.
    · En temes eròtics, sovint penso que és millor suggerir que no pas donar detalls.
    · També m'agraden els relats d'aquesta mena, en primera persona, on el protagonista pot fer al lector comentaris punyents sobre la situació. I si és en tercera persona, millor, l'autor omniscient i omnipotent, pot anar jutjant a cada moment el que passa per la ment dels personatges.

    Un darrer punt, l'erotisme és un dels temes fluixos de la nostra literatura, però em satisfà veure que aquí, el tractem en general amb molt més bon gust que els escriptors d'altres llengües. Cal continuar així.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Queca

Queca

108 Relats

757 Comentaris

193171 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Fisioterapeuta i pedagoga.

Lectora intentant escriure.

Enamorada de la literatura, d'estimar, del mar i a vegades, de la vida.

Nascuda al febrer del 87, treballo amb avis, que són el pou de sabiesa on intento aprendre cada dia quelcom nou (sobre ells, sobre la meva professió, sobre la vida, sobre mi mateixa).

Per què Queca? Lleigeix "Te'n vas anar".