Guariment

Un relat de: Bonhomia

El dolor és persistent,
espero que afluixi.

De la mateixa manera,
amb els espasmes passa igual.

Però el no poder sortir al carrer,
no anar a prendre alguna cosa,
no sortir de festa,
tot això...
ho vaig mig oblidant.

Em faria falta una carrera
ràpida
per posar-me bé.
Costa molt tenir la paciència que estic tenint.

En definitiva,
encara
sense poder escriure bons versos,
estic a l'espera del guariment.

Comentaris

  • No perdis l'esperança![Ofensiu]
    annah | 06-12-2009 | Valoració: 10

    Sé que ha de ser molt dur. Tot i que segurament no puc arribar a imaginar-m'ho prou.
    Però no perdis l'esperança!
    Desitjo de tot cor que algun dia recordis aquest dolor com quelcom molt lllunyà!
    I tant de bo que aquest guariment sigui aviat!

    T'envio una forta abraçada!


    Anna

  • el títol és positiu[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 15-10-2009

    i el ritme del poema genial. Pas a pas, el que queda són les paraules que escrius, i com les escrius, i jo sols veig esperança en elles.

    Ferran

  • Doncs perdona la ironia, però el teu[Ofensiu]
    Romy Ros | 08-10-2009 | Valoració: 10

    poema és ple de salut. Permet-me que t'adujunti aquet aforisme: "Fer cim no és una qüestió de temps, paciència o dedicació. Fer cim és una qüestió d'esperit de superació". Em sembla que tu d'això, en tens molta. Enhorabona!

  • Estadis[Ofensiu]
    franz appa | 07-10-2009

    Afegiré una cita a la que diu Vicent. Pot semblar contrària, però potser no ho és -tu jutjaràs-. Diuen que la salut és un estat transitori entre dues malalties.
    En aquest sentit, és un pas breu, a pene una pirueta, entre la malura general.
    Som en un món malalt, mentalment, psíquicament i moralment, com deia fa poc Andrea Camilleri. Ell es referia a Itàlia, però crec que és un diagnòstic universal.
    Guarir el món? No sé si hi ha esperança.
    Guarir-nos nosaltres? En un món malaLt, potser seria emmalaltir definitivament i sense futur.
    Negatiu? Potser sí. però hi ha encara aires per respirar i curses per córrer. I lletres per confegir, simulant si més no que ens guarim.
    Salut tinguis! (sense ironia)
    franz

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515235 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.