Gronxa't amb mi fins que el món sigui menys lleig.. sisplau ^^

Un relat de: Berenice

Em vull comprar unes Converse altes fins als genolls, foradar-me els llavis i les orelles fins que me'n cansi, tallar-me radicalment els cabells i tenyir-los de rosa rabiós.

Vull abraçar-te fort i morir de coma diabètic de menjar gelat i gelat i xocolata i que mos facin mal els qeixals de tant de dolç a la nostra vida.

Vull fer l'amor, vull cardar, vull follar fins que no poguem més i caiguem exhausts enmig del polvo tresmil.

Vull fer un farcell amb quatre coses indispensables, agafar la càmera i el meu gos, que mos donem les mans i anem allà on el vent ens dugui.

Vull que fumem maria fins que veiam dragons, vull que llegim a la llum d'una espelma fins que ens facin mal els ulls.

Vull que comptis quantes pigues tinc al cos, vull comptar els pèls del borrissol que indica el camí cap al teu llombrígol.

Vull abraçar-te altre cop, fer que els nostres cossos encaixin en conjunció perfecta, el yin, el yang, i envoltant-nos, el Dao.. i gronxar-nos així fins que el món sigui menys lleig..

..

Et vull a tu i et vull ara.
Què fas, que no vens?

Comentaris

  • voler... un verb conjugat[Ofensiu]
    Noia de vidre | 22-02-2007 | Valoració: 10

    voler tantes coses i tan poques, tan simples i tan complexes, en definitiva voler somriure... per això t'envio un fort somrís perquè puguis voler una cosa menys... Fantàstic relat, clar i concís, perfecte i real. M'encanta el final!! un petonet

  • per cert![Ofensiu]
    _shamandalie_ | 20-01-2006

    volia dir-t'ho.. m'encanta la teva foto! xD

  • preciós[Ofensiu]
    _shamandalie_ | 20-01-2006

    un relat molt directe però alhora amb una elegància estranya i encomanadissa.. molt bonic, molt molt.. m'alegro d'haver-te descobert, vaig a llegir altres cosetes teves! petunikus, felicitats i mooltes gràshies!

  • Gràcies[Ofensiu]
    homenot | 03-01-2006

    Gràcies pels teus comentaris. Per cert, escrius d'una manera molt directa i expressiva. És agradable llegir-te.

    Gerard

    P.D: Felicitats pels teus dissenys de joies i samarretes.

  • 32 pigues[Ofensiu]
    ambre | 07-12-2005

    Un desig concedit,
    vols que parlem dels altres ;-) ?

    Desbordes instints, fantasies, força, sentiments, és com una riuada de vida el teu poema, vigila no t'arrossegui massa ràpid...

  • Estic d'acord amb Capdelín[Ofensiu]
    filladelvent | 04-12-2005

    Tens un estil quasi nadiu, com ell diu, i que no pot deixar indiferent al lector.

    M'agrada la fermes de les teves paraules, la seguretat en que ens desvetlles els teus desigs, la no-vergonya, la naturalitat...

    Bé, bé.

    -Filladelvent-

  • sí, sí...[Ofensiu]
    Capdelin | 24-11-2005 | Valoració: 10

    tens un estil radical pur, indígena, nadiu, profund, clar... l'important és no deixar al lector indiferent, sacsejar-lo i despertar-lo de la son de tants poemes-pastilletes mentol...
    ets brutal, expresses els sentiments primaris, aquells que regeixen el món dels sentits i de les persones...
    m'agrada el teu estil i la teva força natural!!!
    petons i una abraçada!

  • Sol_ixent | 21-11-2005

    Tens un estil ben peculiar, directe, però alhora elegant. No sabria com descriure'l...
    En la teva biografia dius que comenti tothom qui experimenti alguna sensació quan llegeixi algun dels teus escrits; i jo sóc una d'aquestes persones. No sé perquè però mai em deixen indiferents els teus escrits.

    Enhorabona!