Gràcies per la postal

Un relat de: Vicenç Ambrós i Besa

Avui he vist el mar en una imatge
i, mentre la tocava, n'he sentit la remor,
que se m'enduia les paraules d'un silenci
entre cases blanques d'un poble de pescadors.
La cadència d'un temps que s'aturava
per mirar més enllà de l'infinit
m'ha fet dansar al compàs d'unes onades
imaginàries, però vives a despit
de la calma d'uns aires que respirava
tot i ser tan lluny de l'idíl·lic paradís...

Comentaris

  • sang blava![Ofensiu]
    Capdelin | 13-12-2004 | Valoració: 10

    és que no et sobra cap paraula, tio! les tens comptades com peces d´un puzle... si una onada subversiva i traïdora se t´emporta una, la trobes a faltar, són com cèl-lules poètiques de la teva potent imaginació.
    Felicitats, Vicenç... com molts catalans, tens la sang blava... no ho dic per l´antiquada noblesa feudal, és clar.... sinó pel nostre mar, que... àdhuc quan estem lluny d´ell, ens atreu amb la seva immensitat tancada. Els teus escrits són de primera divisió... els meus, més senzills, t´admiren...!!!

  • per no repetir-me[Ofensiu]
    Shu Hua | 27-09-2004 | Valoració: 10

    no diré què deu tenir el mar ni que escrius molt bé, tot això no cal dir-ho. diré, en canvi, que a mi m'agrada anar a veure el mar i no necessito sol per a fer-ho. de vegades hi vaig a l'hivern o a la nit. de vegades li faig preguntes i em respon. de vegades la resposta m'ha impressionat tant que s'ha tornat poesia. com et deu passar a tu.
    un petó
    gloria

  • Preciós[Ofensiu]
    Sibil·la de Fortià | 17-09-2004 | Valoració: 10

    Amb el teu poema, com sempre magnífic, em sembla tornar per uns moments a la placidesa i el benestar de les vacances, malauradament deixades enrera.

    De vegades, el record o el simple desig d'una vivència poden ser més intensos que la vivència mateixa. Tu has sabut descriure molt bé aquesta sensació. Et felicito, Vicenç!

    I gràcies pels ànims!. He llegit el teu comentari al darrer dels meus relats. Miraré de tornar a escriure, encara que només sigui per poder llegir el teu comentari. La veritat és que no he tingut gaire temps per dedicar-m'hi últimament.

    Fins la propera!

    Teresa (o Sibil·la, pels relataires)

  • EL MAR, LA MÀGIA DEL MAR, MAR MELANCONIÓS[Ofensiu]
    Marc Freixas | 17-09-2004 | Valoració: 10

    Una preciosa postal de mar.

    Regal de paraules blavíssimes,...

    Les teves em són paraules tendres i humides.

    Gràcies pel nou poema ( immens per tot un mar de talent ).

    Vicenç :

    ja saps com aprecio la teva obra;
    és excel·lent.

    UNA FORTA I MERESCUDA ABRAÇADA!!!!
    FELICITATS!!!

    I el teu suport m'anima a escriure, gràcies.

    Marc

  • mar melanconios[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 15-09-2004 | Valoració: 10

    Que tindrà el mar ? que es melanconiós, terrible i alhora portador de pau. On els poetes queden admirats per tot el què significa d'amors, de naugfragis, d'arribades i d'esperances o dissorts. Sí, el mar arriba al cor en els dies d'octubre l'hivern, i a l'estiu el goig de la vida. Sembla que tots hem fet una postal del mar, jo també amb el meu poema Records d'infant. Felicitats bonic poema.

  • la màgia del mar[Ofensiu]
    mar - montse assens | 13-09-2004 | Valoració: 10

    qe tindrà el mar?
    que amb la seva màgia
    inspira els poetes...
    i els atrau
    amb cants de sirena
    per fer-los navegar
    en un món
    on cel i terra es confonen
    dins un joc de blaus...

    gràcies pels teus poemes!!!

    una abraçada

  • El mar[Ofensiu]
    Biel Martí | 12-09-2004 | Valoració: 9

    El mar inspira aquestes coses i moltes més, jo que en sóc un amant envejo qui sap expressar-ho, com en teu cas en aquest poema. És enveja sana, és clar...

    I gràcies pels comentaris al 5è del viatge de Hoppenhaimer, m'animen!

    Biel.

Valoració mitja: 9.88