Gràcies amor

Un relat de: principiant

Crec que vaig estar amagada, durant molt de temps.
No dono la culpa a ningú, perquè només va ser meva.
Durant molt de temps vaig viure en una espècie d'univers paral·lel, que jo mateixa vaig crear i on em sentia segura i sobretot, feliç.
Tot eren mentides. Em limitava a veure passar la vida, tristament.
Vaig anar abandonant tot allò que en el passat, havia estat motiu d'alegria, d'il·lusió per a mi. Amics, família, hobbies, tot, absolutament tot.
Però jo continuava creient que era feliç, m'autoconvencia a mi mateixa i intentava convèncer als altres també. Absurd. Per sort, en això no vaig tenir gens d'èxit, no vaig enganyar ningú.
Llavors un dia, de sobte i sense previ avís: la gran clatellada!. Havia d'arribar algun dia...
La persona que més m'he estimat del món, en va ser l'autora.
La caiguda va ser brutal, en tots els sentits que un es pugui imaginar.
Però vaig haver de refer-me, a tothom li toca.
Ara ja, passat un temps, veig les coses amb un caire diferent.
Tot i que mai oblidaré l'atac bestial, aquest almenys va servir per a que tornés a ser la persona que era abans. Una persona amb il·lusions, amb projectes i esperances. Una persona que gaudia amb les petites coses que la vida li oferia cada dia. Una persona, en definitiva i no només un ninot.
Per aquesta raó escric això avui, per agrair al que un dia va ser el meu amor, que em deixés lliure per tornar a ser jo.


Comentaris

  • És ben curiós com...[Ofensiu]
    angie | 27-08-2006

    un relat escrit per una altra persona, desconeguda, et sembla tan proper....(misteriosament molt proper)

    Sobre el contingut i el títol, què et diré? :Felicitats al personatge principal!. Aquests relats-reflexions són sempre escrits com a darrer suspir després d'haver obert del tot els ulls oi??

    petons

    angie

  • Aclariment[Ofensiu]
    principiant | 27-08-2006

    Moltíssimes gràcies pel teu comentari Peres, així segur que m'engresco i no paro d'escriure.
    Malauradament, la frase de la biografia no és meva, ja m'agradaria a mi!
    Està extreta d'Aloma, de Mercè Rodoreda. És la frase introductoria del capítol onze i està signada per Benjamí Constant del seu llibre Adolf.
    Gràcies una altra vegada.

  • peres | 26-08-2006 | Valoració: 10

    de principiant, res, eh?, que això està molt ben escrit, molt ben resumit (una vida sencera, nua, viva, bategant, en unes quantes ratlles que caben en una sola pantalla!), molt ben expressat. Et felicito.

    Si la protagonista del relat ets de debò tu mateixa , em congratulo amb tu per haver superat el tràngol.

    I m'agrada molt aquesta frase de la "biografia": "Maleit aquell, que en els primers instants d'una unió amorosa, no pensi que aquesta ha de ser eterna". És teva? Només per aquesta frase ja et mereixes el 10.

l´Autor

Foto de perfil de principiant

principiant

5 Relats

17 Comentaris

5588 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
He tingut una vida molt normal, d'allò que alguns en diuen "d'anar fent".
D'un temps ençà però, m'he adonat de que no en tenia prou. Vull portar la meva vida i no que la vida em porti a mi.
Sempre m'havia agradat escriure i no sé perquè no ho feia.
En fi, un petó a tots.



"Maleit aquell, que en els primers instants d'una unió amorosa, no pensi que aquesta ha de ser eterna"

Benjami Constant, -Adolf-
(Frase introductoria del capítol onze d'Aloma, de Mercè Rodoreda)