Gràcies a Relats en Català

Un relat de: Avet_blau

Gràcies a Relats en Català, que m' ha donat l' il·lusió
i el coratge per escriure, i en aquests dos anys, aprendre i gaudir tot llegint-vos.

Finalment m' he decidit a recollir paraules i colors en un llibre:

Relats, pomes i reflexions a la vora d'un Avet Blau.
de Xavier Burcet Dardé

He anat construint, ajuntant, i esculpint, poemes, emocions i fotos, en un petit tresor, amb tot una alenada de sentiments i colors: RELATS, POEMES I REFLEXIONS a la vora d'un AVET BLAU, ha sortit a la venda a Girona el dia 13/01/09 i a Arbúcies 17/01/09.

Es aquet un llibre on s'apleguen contes i relats, fotografies i sentiments, poemes i cançons, desgranant emocions i critiques, paisatges i somnis.
Son relats d'un metge repartint el seu temps entre els pacients i la generosa natura que l' envolta; entre vides que passen per la consulta i paisatges que li retornen el somriure, i es en aquest binomi on retroba l' equilibri.

Poemes senzills omplin parterres i escletxes del cor.

I relats socials de la vida que batega sota cada pell, de qualsevol color.

Alguna crítica amagada sota l' aparença d'un conte.
Reflexions a voltes romàntiques , a voltes crítiques sovint amb certa melancolia , una biografia escrita a glops de sentiments i que podrien ser els vostres.

MOLTES GRÀCIES A TOTS/ ES
I A RELATS EN CATALÀ.

Xavier Burcet Dardé
Avet_blau
http://matagalls.spaces.live.com
http://www.lacoctelera.com/burcet

Comentaris

  • Gràcies a tu...[Ofensiu]
    Romy Ros | 18-04-2009 | Valoració: 10

    per compartir els teus relats amb nosaltres. Ens aportes vida, crítica irònica i més d'una sensibilitat romàntica que ens pot acompanyar en cada un dels nostres versos i estrofes. Tots compartim amb el desig de ser llegits i poder així enriquir les nostres experiències per tal de seguir escrivint. Felicitats per aquest relat i per la teva publicació que intentaré trobar!

  • Enhorabona![Ofensiu]
    nuriagau | 21-02-2009 | Valoració: 10

    Suposo que tots els relataires d'RC podríem escriure un relat amb el mateix títol "Gràcies a Relats en Català".

    Són moltes les aportacions que rebem pel fet de pertànyer a aquest web.

    Et felicito per la teva publicació, intentaré trobar el teu llibre.

    Núria

  • Enhorabona[Ofensiu]
    Alberich | 15-02-2009


    I que tinguis molts d'èxits en aquesta etapa que has encetat. És un goig veure progressar altri.
    Crec, com ja t'han dit, que les gràcies te les hem de donar a tu per la teva feina.
    Personalment, procuraré cercar el teu llibre.
    Salutacions i per molts anys !.
    Ramon

  • Felicitats avet[Ofensiu]
    Naiade | 14-02-2009 | Valoració: 10

    Feia molt que no em passava per la teva pagina i m'he emportat una alegria al veure que has aprofitat el temps, escrivint un llibre, de reculls dels teus poemes, sempre tan reflexius, tan abocats a la natura i a les experincies d la teva professió. Com és pot adquirir el teu llibre?

    La meva enhorabona i gracies a tu per compartir els teus poemes i relats
    Naiade

  • Gràcies a tu!![Ofensiu]
    angie | 22-01-2009

    Que tinguis molts èxits!!.
    Ets un observador, només cal llegir-te, i això en aquest món, és un do. El que tu fas (escriure i fotografiar) és una bona teràpia també.
    Petons!!

    angie

  • Felicitats.[Ofensiu]
    JOANPG | 22-01-2009 | Valoració: 10

    Quan un company té un èxit cal que els seus amics, virtuals o no, el felicitin i ho gaudeixin amb una alegria sana .

    Repeteixo, moltes felicitats de JOANPG.

  • MOLTES FELICITATS AVET_BLAU!!![Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 22-01-2009 | Valoració: 10

    Felicitats per el teu llibre, i ara que se més de tu, Xavier Burcet Dardé gràcies per oferir-nos en aquest espai els teus magnífics relats que, tant per la seva excel·lent prosa com per la seva humanitat, son sempre un plaer de llegir i un referent a tenir en compte.
    Miraré d'adquirir aquest llibre, llegir-lo, intentar localitzar-te així et coneixeré i podràs dedicar-me'l i després posar-lo en un lloc destacat de la meva biblioteca.
    No sé si el podria comprar per internet?
    Una abraçada,

    J. Lluís Cusidó

  • Enhorabona![Ofensiu]
    Unaquimera | 19-01-2009 | Valoració: 10

    Benvolgut Xavier: Enhorabona pel teu recull de paraules i colors!

    Quina alegria m'has donat quan he sabut del teu llibre... em sembla una decisió molt encertada!
    I un títol molt adient, ja que en efecte els teus relats i poemes contenen sens dubte crítiques prudents i reflexions oportunes, o punts de partida per fer-se-les mentre es llegeixen...
    Si a més has inclòs fotografies, el conjunt ha de ser una delícia, ja que conec el teu amor per la natura i el teu respecte per la Vida.

    Com molt bé dius en el teus escrit, Relatsencatalà ens ha ofert il.lusió per escriure, oportunitat de publicar, ocasió de compartir amb altres persones aquesta dèria per les paraules, rebre i enviar calidesa mitjançant els mots escrits en una pantalla, ... i nosaltres en gaudim d'aquestes oportunitats.
    M'alegro de coincidir en aquest espai amb tu!

    T'envio una abraçada il.lusionada,
    Unaquimera

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Avet_blau

Avet_blau

120 Relats

704 Comentaris

134765 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
Sanitat , 56 anys. Casat.
m'agrada la natura , els colors l' aire fresc: LA LLIBERTAT.
Adoro la muntanya i els seus colors,
el silenci i la pau.
Menjo i cullo del meu hort, que treballo.
m' agrada expresar sentiments amb paraules i música, m'allibera l'esperit.
M'agrada captar imatges, mirades:
i despres estar llargues estones mirant i recordant.
Ajudo a amorosir el dolor i tornar somriures, si puc.

juliol 2009
publicat llibre:
Relats, poemes i reflexions a la vora d'un Avet blau
ed. Minima ( girona)

any 2010:
he tret 4 CD- DISCS, de MÚSICA ( new age - chillout,):
NÚVOLS, FONTS, VENTS, OCELLS.
EN PROJECTE : ARBRES 2011.
es regala un exemplar de CD amb el llibre : RELATS....
( LLIBRERIA GELI de girona )


Avet_blau@yahoo.es (correo)

lacoctelera.com/burcet (imatges)
avet_blau@yahoo.es (correo)
http://xavierburcetdotcom.wordpress.com/Avet_blau (google)
Foto: Girona temps de flors