Gang Bang a Barcelona.

Un relat de: ElCostatFosc

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Mireu el Manelet - va dir la Nuri tot senyalant el cap calb que emergia entre les seves cuixes.
Mireu com llepaaaa -

Vaig mirar. La Nuri estava nua, estirada al llit i amb les cames obertes. Acariciava amb tendresa el cap del seu marit. Gemegava com un gatet i aixecava els malucs perquè la llegua del Manelet li arribés ben endins.
Treu-te això - em va renyar senyalant els meus calçotets.
I tu també - li digué a en Marc, el noi amb panxeta que ens acompanyava.

Hi havia quatre persones sobre el llit de matrimoni. La Nuri al centre, panxa enlaire i les cames ben obertes. El seu marit, el Manelet estirat entre les seves cuixes. I en Marc i jo, un a cada banda.

La Nuri tenia uns 45 anys i un cos petit i encara força atractiu. Així que em vaig treure el calçotets m'agafà amb la boca. Una boca suau i càlida. Vaig veure com amb l'altre mà agafava la gruixuda polla d' en Marc i començava a masturbar-lo.
Em vaig quedar sorprès al veure que la Nuri estava disposada a xuclar-me sense goma. No em vaig queixar, la vaig deixar fer, però ella s'animava massa.
Sense presa.. - li vaig dir amb veu tremolosa. Malgrat les tres cerveses que portava a sobre, estava molt calent i no em volia escorre massa aviat.
El Manelet, marit de la Nuri, va deixar de llepar-la i es va aixecar del llit. Era un home gros, amb una panxa immensa i una polla minúscula que sempre estava pansida. Va seure en una cadira al costat del llit, i es va quedar mirant tot bevent un cubata. A primera fila.
La meva polla desapareixia gairebé sencera dins boca de la Nuri. Amb la ma intentava acompanyar els moviments del seu cap per tal d' assolir un ritme adequat. En Marc va moure's per ocupar el lloc del Manelet, però no per llepar precisament. Quan la va penetrar, la Nuri em va agafar els testicles, acariciant-los i tocant-los per sota. Va començar gemegar amb la boca plena.

Tot just feia dos setmanes que, per internet, havia connectat amb aquesta gent . Havia buscat GangBang en el google. Vaig trobar la pàgina de Gang Bang Barcelona. Parlant en plata eren un grup de varies parelles de mitjana edat que buscaven nois disposats a follar-se a les seves dones. Sexe en grup. Una noia per molts nois. Jo i en Marc estàvem amb la Nuri i el seu marit, en l'altre habitació estava una segona parella amb tres nois més .

El Marc feia gairebé 15 minuts que li fotia. Estava entresuat i esbufegava sorollosament. Jo feia veritables esforços per no escorrem dins la boca de la Nuri que no havia parat de xuclar-me ni un instant. Estava a punt. L' habitació feia fortor a sexe.
Finalment el Marc s'escorregué. Per els seus moviments va ser orgasme llarg i intents. Quan es va retirar vaig observar que el condó li penjava ben ple.

El Manelet mirava des de la seva cadira, tocant-se la polla pansida.
L'altre que s'escorri sobre els teus pits - li ordenà a la seva dona.
La Nuri es va treure la polla de la boca, em va mirar als ulls amb cara de nena dolenta i em digué:
Ara te la mamaré com no te l'ha mamat mai ningú, quan estiguis a punt, m'ho dius, ho vull tot aquí - amb la ma es va acaronar els petits mugrons marrons.

Així ho varem fer.

Comentaris

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    NdEada | 21-06-2006

    I penso que encara no soc ningú per criticar un relat.
    Jo només he escrit tres relats d'erotica, però penso que la clau de escriure un relat eròtic, està en les coses que no es diuen, suposo que, contar tot el que has contat, tan clarament i al gra, ho has fet perquè has volgut.

    Només això, m'ha agradat molt però penso que l'erotisme està en els petits detalls que deixen lloc a la imaginació o les comparacions o els detalls més absurds que pots trobar.

    De totes maneres, m'agradaria molt tornar-te a llegir.

    Una forta aferrada.

    Àngela.

  • A mi m'ha agradat [Ofensiu]
    Bruixot | 20-06-2006

    el teu relat, tot i que, tal com diu l'angie, li trobo a faltar alguna cosa. Sí, és un relat pornogràfic, el que no em sembla malament, però et limites a escriure el que passa. I el que passa, tot i que deu ser "curiós" de viure, tampoc és res de l'altre món.
    Per exemple, et poses poc en la pell dels personatges, bé, només del protagonista, i essencialment descriu el que sent "exteriorment":
    estava molt calent i no em volia escorre massa aviat
    Jo feia veritables esforços per no escorrem dins la boca
    Però, realment és l'unic que li passa pel cap al que ho fa? Vull dir, no pensa en que la situació és estranya? No es fixa en detalls estúpids (el paper de la paret, la cel·lulitis de la Núria, els pels de l'esquena del Miquelet)?... Bé, només són idees.
    En resum: la idea és bona, em sembla bé la descripció explícita que fas, però li falta una mica més de feina perquè no sigui només l'equivalent escrit d'una peli de porno casolà.

    Ah, gràcies pel comentari al "meu" sonet eròtic. També tinc dos poemes eròtics més: Orgasme i Deconstrucció de l'orgasme. Per si et bé de gust de llegir-los...

    Segueix publicant que m'agrada el que fas!

    Xavier

  • Seré sincera[Ofensiu]
    angie | 20-06-2006

    M'encanten els relats eròtics, però l'eròtica necessita d'una mica d'elegància per conectar amb el lector i personalment, m'hi falta en el teu relat (segur que ha estat escrit així per pròpia decisió, ho sé). L'eròtica tan en prosa com en poesia, ha de contenir seducció i ésser suggerent, preparant al lector per entrar en una narració, si ho vols, a batzegades, creant clares imatges, però deixant-li posar de la seva imaginació...
    No sé si m'he explicat, però com a lectora ocasional de novela eròtica i poesia del mateix génere, és un consell que et dono, que no serveix potser com a comentari, però que com no m'agrada llegir i no opinar aquí, m'he permés la llicència d'enviar-te. (no m'agrada donar consells, no en sé gaire).


    Esperaré nous escrits.

    angie