Futur

Un relat de: Roig

No em seguis els ulls,
deixa'm mirar.
No em tallis les ales,
vull poguer volar.
Però mai em neguis la nostra història,
perquè aleshores
no tindrem
demà.

Comentaris

  • AnNna | 09-08-2006

    aquest m'ha agradat molt! és molt bonic! "no tindrem demà"... uau! :P

    petita cosa: "ceguis", amb C ;P


    Molt guapo, molt! :)



    Mil petonssss!!!


    annna**



    Què tal posar una mica de biografia?? ;P

  • Leela | 15-06-2006

    saps que m'ha cridat l'atenció del teu poema? que diguis que 'no et negui la vostra història'
    M'ha fet pensar molt això. M'ha fet pensar en la importància dels records i del paper que juguen en les nostres vides, de quina manera les construeixen.

    M¡ha agradat el teu poema, però m'ha semblat 'poc'. Anima't a escriure molt més i deixa'ns totes les teves impressions!!

    Gràcies per compartir-lo amb nosaltres.
    Una abraçada,

    Leela

  • ada | 12-02-2006

    Les històries ..sempre són....
    ...................sense elles....no seríem.........
    fins i tot les males històries................
    ........................................................................

  • _shamandalie_ | 11-02-2006 | Valoració: 10

    Molt maco! bé.. suposo que cadascú troba un significat diferent a cada poema que llegeix no? a cada un n'hi pot haver moltissims.. doncs nuenu, el que m'ha transmés a mi és.. que s'ha de seguir endavant sempre mirant cap a l'horitzó, cap al demà,.. q no sa de tirar endavant mirant cap enrera pk llavors pot ser k tenkadenis al passat (wenu suposo ke depen del kas..).. però tp s'ha d'oblidar, pk kada història k viu algú l'ajuda a aprendre koses, i sigui bona o dolenta, hagi akabat bé o malament, mai ha de caure en l'oblit, pk sense ahir no hi ha demà.. és a dir que s'ha de mirar cap al futur però mai s'ha d'oblidar el passat..
    Mmh.. wenu em sembla k me desviat una mika del signifikat k volies donarli tu, però wenu, el meu estat d'ànim ha desxifrat aquest missatge del teu poema xD.. realment preciós!
    gràcies, felicitats.. i molts ptunikus!*

  • uns versos curts[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 10-02-2006

    però no escassos... si senyor..
    salut i revolta!!

l´Autor

Foto de perfil de Roig

Roig

4 Relats

10 Comentaris

4390 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00