Fugiko

Un relat de: Pau Mora

No es torturi, otösan.
Fugiko espera a l’entrada del passadís de la llum.
Està patint per vostè.
Em posaré el seu quimono negre i vermell
i anirem a veure els cirerers florits.
Sí, ella m’ho va dir,
érem amigues.
Ella ja ha pujat els trenta-set graons
i no ha de veure’l patir.
Fugiko espera a l’entrada del passadís de la llum.

Mare va enfollir, el mal ja està fet.
Ara està a la garjola i vostè és lliure.
No es torturi més, otösan.
Ningú el culpa a vostè.
Li he preparat el bany
i li rentaré els peus.
Anirem a veure els cireres florits
i menjarem gelat de te
com la seva estimada hauria volgut.
Fugiko espera a l’entrada del passadís de la llum.

Comentaris

  • gypsy | 19-02-2012


    El passadís de la llum et deu salvar de la foscor que sovint aclapara el nostre viure.

    Molt bo.

  • No entenc el significat[Ofensiu]
    allan lee | 14-12-2011

    s'hi n'hi ha, se'm desconnecten les imatges i no puc embastar cap història...però, caram, quina gran densitat té! Una gran llum al final del passadís...una al.legoria, o simplement un quadre plàstic molt atraient? Felicitats, crec que és un escrit amb molta força. I bellesa.

    a

l´Autor

Foto de perfil de Pau Mora

Pau Mora

30 Relats

92 Comentaris

35022 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Descriure's a un mateix em sembla fals i/o pedant. Si menys no, subjectiu, així que el que dic és que estic content d'haver-me conegut.
M'agrada la gent, encertar-la en la elecció d'un llibre(sense que això suposi res de res), jugar, jeure a la gespa, fer castells a la sorra, pintar, dibuixar, escriure, caminar, respirar, pensar, treballar, fer esport, el futbol, veure els partits del Barça, mirar la tele, el campionat de motos, la música, la dansa, el teatre, l'ordinador en general(m'apasiona el Photoshop), la Tècnica Alexander, l'Aikido, el Shiatsu, el Tai-chi, el Ioga, descansar, fumar, la cervesa, el pernil, el pa amb tomàquet, la xocolata, el talladet, els festucs, la paella, la fideuà, els cargols a la llauna, les crispetes i depenent de la peli, el cine. Fins que algú em defineixi, de moment si m'intuïu ja m'està bé.

Els meus interessos
M'interessa l'art, la imaginació.
M'interessa l'actualitat fins a un cert punt.
M'interessa el futur com per curiositat.
M'interessa la política, els polítics no.
M'interessa Catalunya i el món.
M'interessa i m'importa la salut.
M'interessa la vida, els amics.
M'interessen els meus fills.


http://paumora.blogspot.com/
http://blogs.e-noticies.com/pau-mora--disfresses/


Agraeixo molt els elogis però més les crítiques constructives. Gràcies.