Fresca migdiada

Un relat de: temps

Havien arribat a casa, després d'haver dinat al restaurant el balcó del mar en un ambient acollidor i fresc. No van tenir esma de posar-se a fer el café: "millor si el prenem després, ben relaxats i sense la basarda pringosa que duem al damunt". Van marxar a casa i es van ficar els dos a la dutxa. La seva pell rebia amb esgarrifances d'agraïment els dolls d'aigua, devallaven cos avall traient-ne el cansament i la suarda, entre regalims d'escuma flairant d'espigol. Els raigs cristal.lins, afeixats i embravits, quasi tebis, els colpien sobre els cabells i la cara i s'hi esmicolaven com una pluja desitjada en la xafogor, com una ruixada de frescor i de neteja. Després d'exugada amb el frec moll de la tovallola, la pell retrobà la sensibilitat, la capacitat de rebre, gratament i nítida, l'acollidora temperatura ambient.
Van passar a l'havitació. La fragáncia d'espigol i l'aroma dels cabells mullats havien envaït a onades el corredor i l'estança.
La nuesa flairant esdevenia un amnyac esclatant de placidesa i de tendror, i un bes lleuger als llavis encara frescs els féu despertar per tot xarbotades de voluptuositat. Era l'inici de les plaents escomeses d'esquisida sensualitat que obrien el pas una vegada més als vibrants i apassionats arravataments de la libido, per a la culminació del seu lliurament explossivament i exhaustivament luxuriós.

Comentaris

  • L'adjectivació flueix...[Ofensiu]
    rnbonet | 23-06-2008

    ...com un riu continuat -o com l'aigua de la dutxa que anomenes al relat-.
    Curt, no massa intents. M'imagine el preàmbul d'un de més llarg, amb flaire de sentors de muntanya i amb llum intensa.
    PS. Atenció a les mancances de lletres i a alguns errors de dits al teclat.
    Salut i rebolica!

  • migdiada d' estiu[Ofensiu]
    Avet_blau | 15-06-2008 | Valoració: 10

    El temps malgrat curt, es intens;
    esta impregnat de suavitat,
    amb la lentitud perduda.

    migdiada d'estiu,
    feixuga, suada ,
    que convida al repós de la ment,
    i a la sensualitat del cos.

    Avet

  • trobo[Ofensiu]
    instants | 15-06-2008

    que al teu relat li falta temps de reflexió, que lliguis més la història sense repetir-te, és com si fossin blocs d'imatges, segur que amb més temps i pulint una miqueta el relat t'haguera quedat xulo de veritat.

    És una opinió personal sense ànim d'ofendre.

    una abraçada pel bescoll,

    Salut!

  • records.....[Ofensiu]
    critic | 15-04-2008

    T'evocaré de lluny amb un crit d'alegria, tu i el teu sol lleial, rei de la mar i del vent: pel teu record, que em dreça, feliç de sal exaltada, amb el teu marbre absolut, noble i antic jo com ell.

  • Nena! I que mes?[Ofensiu]
    francescc | 15-04-2008 | Valoració: 10

    m'he quedat amb ganes de llegir-te.
    Pero el que he llegit, m'agradat

l´Autor

Foto de perfil de temps

temps

5 Relats

33 Comentaris

10986 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82