Fragments

Un relat de: aina

Pedra angular enmig la negror,
terra cremada, pàlida, bruna.
Pètals de lluna, record escapçat,
atrapat en fragments, instant congelat.

Cuca de llum engolida en el temps,
essència de flors, s'esmicola en bocins...
imatge difosa, llunyana, caduca.
Pluja de fragments, fotogrames perduts.

Comentaris

  • No sé com[Ofensiu]
    Lady_shalott | 02-11-2006

    he anat a parar als teus escrits, poemes, i veig que ja fa temps que no publiques... és meravellosa aquesta dolçor que transmets en tot el que escrius, però especialment les olors que deixes anar en cada un, acaben deixan-te mig marejada...
    en vull més!! si us plau, no deixis d'escriure...

    Una abraçada ben dolça,
    Lady Shalott

  • Melcior | 28-11-2005

    força be
    molt be
    tope de be
    Endavant.
    Melcior.

  • preciós![Ofensiu]
    llu6na6 | 20-11-2005

    aina, molt bonic.

    Molt delicat, d'una suavitat extraordinària.

    És ben cert que la vida es compon d'això, d'aquest instants que són pòsit dintre nostre i que formen part de nosaltres.

    Que bonic!"pluja de fragments" que ens assaona i ens fa fructífers en aquest camps incomparable de la vida.

    Una abraçada aina!

  • Original manera...[Ofensiu]
    BARBABLAVA | 27-08-2005

    de descriure la nostàlgia. Els records són fragments que han caigut al terra i es transformen en pols d'allò que van ser.
    L'acabament de l'estiu o de la calor o de les vacances, etc. sol ser un temps meditabund on exaltem moments que ja no són ni mai més tornaran a ser, perquè se'ns han escapat de les mans... El temps passa volant!
    Però tranquil·la, senyoreta, queden un munt de fragments per conéixer que t'ajudaran a intentar resoldre el trencaclosques de la vida. Com diu la sàvia dona que m'ha precedit en comentar-te, mai ens podem quedar tots els fragments (ens explotaria el cap), hem d'anar actualitzant el nostre disc dur i eliminant instants passats per deixar-ne passar de nous... El trencaclosques mai té final!
    Una bona reflexió sobre els records!
    Felicitats i una abraçada!

  • retalls d'imatges i records[Ofensiu]
    ROSASP | 23-08-2005

    Fragments de vida, de mirades fugisseres, de contemplació subtil, de sentiments que mai moren. Records de tot allò que forma part del què som, pluja de fragments que s'ha fos dins nostre.
    Melangia, moviment continu del pas de la vida, imatges desdibuixades d'un temps que ja no es pot recuperar.
    Tinc la sensació de que voleien fragments de tot plegat com un confeti juganer dins del nostre cap, mai es poden encaixar totes les peces del trencaclosques.
    Quin rollo que m'ha sortit, però mira m'has fet evocar tantes coses, amb aquests retalls d'imatges i paraules ensisadores.

    Petons!